Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدحسین فاضلی دبیر انجمن دارت کشور با بیان اینکه ایران در مسابقات قهرمانی دارت جهان به میزبانی کشور رومانی چهار نماینده خواهد داشت گفت : مهشاد عوض‌زاده ورزشکار گرمساری از استان سمنان نیز یکی از نمایندگان ایران نیز توانست جواز حضور در مسابقات جهانی رومانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه حدود یک هزار ورزشکار علاقه‌مندی خود را به ورزش دارت در سطح استان سمنان نشان دادند گفت : از این تعداد حدود ۶۰ نفر فعال و به صورت حرفه‌ای در حال ادامه ورزش دارت هستند که این آمار نشان می‌دهد و بهترین‌های ایران در جوانان و بزرگ‌سالان از این خطه بر خواستند.

دبیر انجمن دارت کشور بابیان اینکه امسال برای اولین سال استان سمنان پتانسیل خوبی برای این رشته ورزشی در سطح کشور دارد و مسابقات رنگینگ قهرمانی کشور در سطح استان‌ها برگزار شد افزود : در این مسابقات ۶۰۰ ورزشکار حضور یافتند که از هر استان به تعداد ورزشکارانی که در رنگینگ بودند برای مسابقات پلی آف انتخاب خواهند شد.

فاضلی بابیان اینکه از استان سمنان نیز ۱۲ زن و ۱۲ مرد برای اولین بار در این مسابقات شرکت کردند تصریح کرد: در نهایت از کل شرکت‌کنندگان در مسابقات پلی آف چهار نفر به مسابقات لیگ خواهند رفت و برای امسال علاوه بر اعزام تیم جوانان ایران به رومانی مهرماه مسابقات آزاد جهانی شیراز شهریورماه به عنوان مهم‌ترین رویدادهای دارت هستند.

او افزود: ورزش دارت از بعد قهرمانی و همگانی در سطح شهرستان و روستاها برگزار می‌شود که اجرای این مسابقات باعث استقبال و رغبت عمومی به این رشته ورزش شده است زیرا با برگزاری مسابقات خانوادگی و دوستانه تلاش شد تا دارت در خانه‌ها رسوخ پیدا کند.

انتهای پیام / ر

استان سمنان پتانسیل خوبی برای رشته دارت در سطح کشور دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز در گروه‌های مختلف از جمله اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه سازی، طراحی وبگاه و برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، گروه‌های خلاقیت، ربات‌های جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و گروه جهانی WRO رقابت جذابی را به نمایش گذاشته اند. این رویداد یک سکو برای کشف استعداد‌های نوجوان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

رویداد برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در محل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های پیشرفته برگزار شد.

دانش آموزان برتر، سهمیه حضور در مسابقات جهانی و هزینه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. (به گفته برگزارکننده مسابقه لنسر به جنگجویان نوک پیکان حمله می‌گویند)

دیگر خبرها

  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند