Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:06:35 GMT

هفته هشتم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۹۷۵۶

هفته هشتم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته هشتم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن بعدازظهر جمعه ۴۶ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در ۶ دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۸۹ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال دلیجه عطا با اسب کارار ایندی زودتر از خط پایان گذشت و طاهر گوگ نژاد با اسب آرتان بلورین و رامین قهرمانی با اسب رضوان خان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که آرمین آق آتابای با اسب ویهان بابا عنوان اول را به دست آورد و بنیامین جرجانی با اسب دونگا ونوش و آق اویلی بشگرد با اسب سرجان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که عیدمحمد غراوی با اسب گل آی نور موفق به کسب مقام اول شد و نورمحمد بهادر با اسب جنی ناز و رامین قهرمانی با اسب فرگل به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس ۶ به مسافت هزار متر شکل گرفت که رامین قهرمانی با اسب فریاد (۲) زودتر از خط پایان عبور کرد و کمال دلیجه عطا با اسب کارا دنیز و بنیامین جرجانی با اسب گلد دریم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس چهار به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب شیرین نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و آق اویلی بشگرد با اسب طلا و آرمین آق آتابای با اسب دوبلین نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس یک با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال دلیجه عطا با اسب مامبو موفق به کسب عنوان نخست شد و محمد خوجملی با اسب آکام و آرمین آق آتابای با اسب لندی به ترتیب دوم و سوم شدند.

کمال دلیجه عطا بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته هشتم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، کمال دلیجه عطا با کسب سه مقام نخست و یک مقام دوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، رامین قهرمانی و آرمین آق آتابای هر کدام موفق به کسب یک مقام نخست و دو مقام سوم شدند و عیدمحمد غراوی یک مقام نخست به دست آورد.

لازم به ذکر است؛ هفته نهم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن جمعه ۲۵ مرداد ماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

کد خبر 4688740

منبع: مهر

کلیدواژه: کورس اسبدوانی بندرترکمن فدراسیون سوارکاری بوشهر قزوین روز خبرنگار شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف خرم آباد مجلس شورای اسلامی مشهد آتش سوزی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین که صبح پنج شنبه به مناسبت نکوداشت سالروز گرامیداشت مقام شامخ معلم در در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد از تالیفات ۲ تن از نویسندگان و فرهیختگان شهر تجلیل و آثار رونمایی شد

علاوه بر حضور جمعی از فرهنگیان، معلمین شهر و مدیران مدارس، مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان، بخشدار سعدآباد، رئیس آموزش و پرورش سعدآباد، امام جمعه وحدتیه، شهردار، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه، مدیران شهرداری و.... حضور داشتند.

آئین تجلیل و تقدیر از مقام شامخ فرهنگی متعهد دکتر حاج سید عادل موسوی و رونمایی از تألیف و کتاب ارزنده ایشان به نام مخاطبین قرآن. آئین تجلیل و قدردانی از مقام ارزنده معلم و فرهنگی استاد محمد ابراهیم فروزان و رونمایی از تالیفات و کتاب‌های ارزشمند وی «گامی در وادی معرفت و خانواده روانشاد کاقلی».

در پایان این مراسم فرهنگی و پس از ایراد سخنان مسئولان، نویسندگان و حاضران، با اهدای لوح سپاس و هدایایی به این نویسندگان از آنان تقدیر و سپاسگزاری شد.

کد خبر 6094917

دیگر خبرها

  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی