Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@13:39:46 GMT

واکنش انصارالله به شهادت ابراهیم الحوثی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۹۸۳۷

واکنش انصارالله به شهادت ابراهیم الحوثی

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد شهادت مجاهد سید ابراهیم بدرالدین الحوثی را به سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل انصارالله تسلیت می گوییم.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد شهادت مجاهد سید ابراهیم بدرالدین الحوثی را به سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل انصارالله تسلیت می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید ابراهیم بدرالدین، مجاهدی صادق و مومنی والا بود که زندگی و کار خود را وقف خدای متعال و راه خدا و دفاع از مستضعفان کرد. 

بیشتر بخوانید:

برادر رهبر جنبش انصارالله به شهادت رسید+عکس

دفتر سیاسی انصارالله در این بیانیه افزود: مسیر جهاد شهید ابراهیم الحوثی از زمان جنگ نخست علیه برادرش شهید حسین بدرالدین الحوثی آغاز شد. شهید ابراهیم الحوثی مسئولیتهای جهادی متعددی را در رویارویی با متجاوزان و دفاع از کشور برعهده داشت و در بهترین وضعیت به لقاء الله پیوست. خون شهید ابراهیم بدرالدین الحوثی تنها موجب افزایش پافشاری و اراده و ثبات ما در رویارویی با متجاوزان و دفاع از ملت مظلوم یمن تا تحقق پیروزی نهایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی ابراهیم الحوثی انصارالله شهادت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است