Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای شهادت «ابراهیم بدر الدین الحوثی»، برادر «عبدالملک الحوثی»، رهبر انصارالله را به وی تسلیت گفت.

دفتر سیاسی این جنبش با صدور این بیانیه اعلام کرد که جهاد شهید ابراهیم حوثی با جنگ اول دشمنان علیه برادر شهیدش «حسین بدرالدین الحوثی»، بنیان‌گذار و رهبر سابق انصارالله شروع شد و او در این مسیر، به داشتن تواضع بسیار، اخلاق والا، مردمی بودن و خدمت به خلق معروف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: «شهید ابراهیم الحوثی در عرصه مقابله با حملات دشمن و دفاع از میهن مسئولیت‌های جهادی فراوانی بر عهده داشت و به نحو احسن، در این زمینه فعالیت کرد تا اینکه به دیدار حق شتافت و شهید شد».

دفتر سیاسی انصارالله تأکید کرد که خون شهید ابراهیم الحوثی قطعاً عزم و اراده آن‌ها را در برابر تجاوزات نظامی دشمن و دفاع از مردم مظلوم یمن افزایش خواهد داد تا پیروزی نهایی محقق شود.

وزارت کشور یمن (وابسته به دولت نجات ملی) روز جمعه اعلام کرد که ابراهیم بدرالدین الحوثی، برادر «عبدالملک الحوثی» به دست مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی به شهادت رسیده است.

کد خبر 4688755

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عبدالملک الحوثی جنبش انصارالله یمن شهادت پیام تسلیت ایالات متحده آمریکا ایران سوریه دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی عراق فلسطین روسیه جنگ 2015 یمن عربستان سعودی افغانستان ترکیه انگلیس سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن