Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله نوروزی روز جمعه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان کنگان افزود: دانش افزایی یکی از ملزومات خبرنگاری است که با تجربه و بهره گیری از دانش صاحبان خرد و تجربه امکان پذیر می شود.

وی تاکید کرد: صداقت در گفتار و انتقال رویدادها می‌تواند به اثرگذاری کار خبرنگار و اعتماد مردم به این قشر کمک کند.

فرماندار کنگان اضافه کرد: خبرنگاران در تحرک‌بخشی جامعه بر مبنای آگاهی و دانش تاثیرگذار هستند و در این شرایط حساس امید افزایی از مسئولیت‌های سنگین جامعه خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی افزود: در سالهای اخیر تعداد سایت‌های مجوز دار در شهرستان کنگان رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

نماینده دولت در شهرستان کنگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در هفته دولت ۳۸ پروژه عمرانی  با  هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

نوروزی افزود: سهم این شهرستان از اعتبارات سفر اسفند ماه رئیس جمهوری هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال بوده است که با تخصیص اعتبارات باید در مدت ۲ سال اجرا شوند.

وی گفت: در زمان حاضر و با پیگیری‌ها و حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ۳۳ پروژه از محل اعتبارات نفت در شهرستان کنگان در حال اجراست.

فرماندار کنگان ادامه داد: ۱۲ واحد آموزشی در قالب ۱۱۰ کلاس درس در شهرستان کنگان در حال احداث است.

نوروزی از عزم جدی دولت برای اجرای پروژه اسکله کنگان خبر داد و گفت: در حوزه عوارض آلایندگی از حقوق مردم همواره دفاع می شود.

رضا مختارزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گفت: در زمان حاضر خبرنگاران چهار خبرگزاری ملی، پنج  سایت مجوز دار، یک رسانه دیجیتال، ۲ فصلنامه و هفته نامه مکتوب در این شهرستان فعال هستند و تلاش می شود این تعداد در آینده افزایش یابند.

در این آئین از خبرنگاران و پیشکسوتان این حوزه تجلیل شد.

۷۲۰۸/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اداره فرهنگ و ارشاد پیشکسوتان جامعه حقوق نماینده مردم در مجلس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روز معلم بهانه‌ای است برای قدردانی از معلمانی که با عشقی وافر به تربیت نسل‌های آینده ساز کشور، نقشی سرنوشت ساز در تعالی و توسعه کشورمان داشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است