Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@14:16:42 GMT

ترافیک جاده‌های مازندران سنگین است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۰۱۵۰

ترافیک جاده‌های مازندران سنگین است

رئیس پلیس راه استان مازندران عصر جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون بار ترافیکی کندوان از مرزن آباد تا تونل کندوان در مسیر شمال به جنوب نیمه سنگین و در محدوده‌های هزارچم، سیاه بیشه ، دزبن و پل زنگوله نیز سنگین است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: طبق برنامه محدودیت های ترافیکی پلیس  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز به اجرا گذاشته شده است و تا ۲ بامداد روز شنبه تردد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و  از ساعت ۱۷ نیز  تا ۲ بامداد فردا  از مرزن آباد به سمت کرج  یک طرفه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ترافیک در جاده هراز در مسیر چلاو، تکاور ، لاسم و گزنگ تا پلور سنگین است و در جاده سوادکوه نیز با در محدوده کدوک به دلیل مه آلود و بارندگی های پراکنده تردد پرحجم ولی به صورت روان در حال انجام است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان این نکته که به دلیل بارش های پراکنده رانندگان باید بیشتر مراقب باشند چرا که با خطر لغزندگی مواجه می شوند، اظهار داشت: گزارش های همکاران پلیس راه محور کیاسر نیز با حجم بالای تردد خودروها مواجه است .

استان مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن محور اصلی است. 
۶۹۹۰/۱۶۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان مازندران پلیس راه پلیس راه استان رئیس پلیس راه وسایل نقلیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان

پس از اتمام تعطیلات آخر هفته ویدئویی از ترافیک سنگین شب گذشته در جاده‌های خروجی گیلان را مشاهده می‌کنید.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • چالوس یک طرفه شد
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز