Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نتایج یک نظرسنجی، اکثر آمریکایی‌ها معتقدند که طی سه ماه آینده یک تیراندازی کور دیگر در این کشور روی خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که چند روز بیشتر از حادثه‌های تیراندازی در ایالت‌های کالیفرنیا، تگزاس و اوهایو نمی‌گذرد، تقریبا نیمی از آمریکایی‌ها انتظار دارند که به زودی تیراندازی کور دیگری در آمریکا روی خوهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نتایج نظرسنجی از افکار عمومی که رویترز/IPSOS انجام دادند و نتایج آن روز جمعه منتشر شد، 78 درصد آمریکایی‌ها اعلام کردند که تیراندازی کور دیگری طی سه ماه آینده روی خواهد داد که 79 درصد آنها انتظار دارند که این تیراندازی، در مقایسه با تیراندازی‌های اخیر شدیدتر باشد.

10 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز اعلام کردند که انتظار ندارند که طی سه ماه آینده تیراندازی کوری صورت بگیرد و بقیه نیز در این زمینه اظهار نظر نکردند.

این نظرسنجی پس از دو تیراندازی کور در ماه آگوست در الپاسوی تگزاس و دیتون اوهایو و همچنین تیراندازی گیلروی در ایالت کالیفرنیا انجام شد که طی آن 36 نفر کشته شدند. این تیراندازی‌ها با واکنش‌های گسترده‌ای همراه شد و درخواست‌ها برای تشدید قوانین حمل سلاح افزایش یافت.

بر اساس نتایج نظر سنجی، 69 درصد آمریکایی‌ها خواستار محدودیت‌های قوی یا متوسط درباره سلاح هستند.

همچنین این نظرسنجی نشان داد که نیمی از آمریکایی‌ها که شامل دو سوم دموکرات‌ها و یک سوم جمهوری‌خواهان می‌شود معتقدند که شیوه‌ای که مردم درباره مهاجران صحبت می‌کنند، اقدامات خشونت‌آمیز را تشویق می‌کند.

یک جوان ۲۱ ساله سفیدپوست به نام «پاتریک کروسیس» چند روز پیش با حمله به یک مرکز خرید در شهر مرزی ال‌پاسو تگزاس ۲۰ نفر را به ضرب گلوله کشت و ۲۶ نفر دیگر را زخمی کرد. پلیس تگزاس به نوشته‌ای از کروسیس دست پیدا کرده که این تیراندازی را در دسته «جنایت‌های ناشی از نفرت» قرار می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیراندازی آمریکا افکار عمومی ایالت تگزاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، شش سال قبل، چند تجمع در دانشگاه‌های مختلف تگزاس با سرکوب پلیس همراه شد پس از این اتفاقات، چهار سال قبل گَرِگ اَبِت فرماندار ایالت تگزاس یک قانون جدید را در این ایالت تصویب کرد.

قانونی که شش ماه قبل هم در جشن هفته آزادی بیان مورد حمایت جامعه دانشگاهی قرار گرفت.

اما اَبِت از هفته گذشته دپارتمان ایمنی عمومی را برای کمک به سرکوب اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستن مستقر کرد.

دانشجویان در دانشگاه‌های ایالتی که فرماندارش قانون آزادی بیان را تصویب کرده حالا با اسپری فلفل و ضرب و شتم از سوی پلیس مواجه‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب