Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید شیخ ویسی دروازه بان تیم فوتبال پیکان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص آمادگی بدنی اش برای حضور درون دروازه خودروسازان، دعوت به تیم ملی فوتبال، به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر، حضور بانوان در  استادیوم‌های ورزشی و ... توضیحاتی ارائه کرد.

در تمرینات گروهی پیکان آماده نشان دادی، کادر فنی هم به توانایی شما به عنوان گل اول تیم ایمان دارد، نظر شما چیست؟

سال گذشته سال پر نوسانی بود و روی روند تیم تاثیرگذار است، امیدوارم در فصل پیش رو نوسان لیگ هجدهم را جبران  و مسیر پیشرفت را طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نظر کادر فنی قابل احترام است و امیدوارم در کنار آن‌ها به موفقیت برسیم.

 چه چیزی باعث شد که با تیم پیکان قرارداد خود را تمدید کنید؟

وقتی فصل تمام شد من مانند سایر بازیکنان  فوتبال مورد آنالیز کادر فنی تیم‌های دیگر قرار گرفتم و  با پیشنهاداتی مواجه شدم، اما وقتی از باشگاه پیکان تماس گرفته شد، به گفته خودشان اولین بازیکنانی بودم که برای تمدید قرارداد با من تماس گرفته شد و من نیز در نهایت تمدید کردم.

به هر حال پیکان تیمی بود که لیگ هجدهم در آن بازی می‌زدم و با کادر فنی آشنایی داشتم، بنابراین قرارداد خود را تمدید کردم که به نظرم تصمیم خوبی بود و از این جهت رضایت دارم. پیکان تیمی است که آرامش دارد، بدون حاشیه است و از لحاظ مالی برای بازیکن  روند منظمی  و  ثابتی دارد.  

به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر فوتبال به نظر شما به ضرر تیم‌ها شد یا به نفع آن ها؟

به تعویق افتادن برگزاری مسابقات لیگ تیم شرایط همه بازیکنان را سخت کرده است. اکثر تیم‌ها ۲ یا سه هفته زودتر بدنسازی کرده اند و در اوایل مسابقات ممکن است به بازیکنان فشار وارد شود و  روی کیفیت بازی تاثیر بگذارد. اما از طرفی به تعویق افتادن مسابقات لیگ ممکن است در اواخر فصل، با همین بدنسازی‌های زودرس تاثیر مثبت بگذارد و به تیم‌ها از نظر بدنی کمک کند.  

به حضور در تیم ملی فوتبال فکر می‌کنید؟

حقیقتا نه فکر نمی‌کنم.  وقتی که باید توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت می‌شدم، این اتقاق رخ نداد و حالا که سنم کمی بالاتر رفته فکر می‌کنم گلر‌های جوان‌تر توسط ویلموتس به تیم ملی دعوت خواهند شد.  

با توجه به تمام جوانب، حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی را  چطور ارزیابی می‌کنید؟

بانوان همیشه قابل احترام هستند و حضورشان در استادیوم‌های ورزشی برای همه خوشایند است. اینکه بانوان داور رقابت‌های لیگ نونهالان در بخش آقایان را قضاوت کردند اتفاق خوبی بود. از نظر من اگر بانوان در استادیوم‌ها حضور پیدا کنند احترام‌ها خیلی بیشتر خواهد شد و در ادامه به ارتقای فرهنگ هواداری کمک خواهد کرد. حضور بانوان روی سکو‌ها باعث می‌شود فرهنگ بدی از جمله خشونت، سنگ پراکنی‌ها و ... برچیده شود.

بیشتر بخوانید:

خودروسازان به دنبال برگزاری دیداری تدارکاتی در اردوی بروجرد

می‌خواهیم با پیکان جز ۳ تیم بالای جدول لیگ برتر باشیم/ بزرگترین آرزوی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است

حضور ۳ بازیکن کلیدی فصل گذشته تیم فوتبال پیکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

انتهای پیام/

اظهارات شیخ ویسی درخصوص مسائل مختلف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

مدافع نوجوان بارسلونا فاصله زیادی تا امضای یک قرارداد جدید ندارد. 

طرفداری | بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد پائو کوبارسی است. این پدیده نوجوان طی چند ماه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ژاوی به دست آورده، در حساس ترین شرایط به او اعتماد شده و به همین دلیل، بارسلونا مذاکرات تمدید قرارداد را سرعت بخشیده است.

از دلایل این تمدید قرارداد، افزایش مبلغ بند فسخ قرارداد او است که در حال حاضر روی 10 میلیون یورو تنظیم شده است، رقمی وسوسه کننده برای هر تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد. با این حال به نظر می رسد این بند فسخ حداقل تا تابستان امسال تغییری نکند. نشریه موندو دپورتیوو گزارش می دهد که دو طرف تا نهایی کردن قرارداد جدید فاصله کمی دارند، اما این قرارداد تنها پس از رسیدن کوبارسی به سن 18 سالگی در ژانویه 2025 امضا خواهد شد؛ در آن زمان بند فسخ او به 1 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.  

با وجود این خوش بینی، دو مانع کوچک همچنان وجود دارد که باید برطرف شوند، هرچند روزنامه کاتالانی اطمینان می دهد که این موانع مشکلی ایجاد نخواهند کرد. یکی از آنها وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا است که ممکن است باعث شود بارسلونا او را در ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن جوان یا بازیکن بارسلونا B ثبت کند تا حقوق او به سقف حقوقی آنها ضربه نزند. مورد دیگر مدت قرارداد است. بارسلونا مشتاق است او را برای شش سال تا سال 2031 تمدید کند، در حالی که کوبارسی تمایل بیشتری به قرارداد پنج ساله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد