Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک نیک طلب نویسنده کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: امسال فعلا کتاب جدیدی منتشر نمی‌کنم و تا آخر سال  منتظر هستم ببینم کدام ناشر کتابم را منتشر می‌کند. در حال حاضر وضعیت نشر کشور به گونه‌ای است که نمی‌توان کتاب جدیدی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر مشکلی که در زمینه قیمت کاغذ داریم ناشران هم رغبت چندانی ندارند کتاب‌های کودک و نوجوان را منتشر کنند از این رو  برای انتشار کتاب جدید باید تا آخر سال صبر کنم تا ببینم کدام ناشر به انتشار کتاب‌های کودک و نوجوان راغب است.

گفتنی است هم اکنون صنعت نشر کشور با مشکلات فراوانی روبه روست نوسانات قیمت کاغذ و ۷ برابر شدن قیمت آن در طول یک سال گذشته و بی رغبتی ناشران به انتشار کتاب جدید تنها گوشه‌ای از این مشکلات است. در صنعت نشر با افزایش قیمت ملزومات چاپ، افزایش قیمت کتاب، کاهش تیراژ کتاب در حد ۵۰ جلد و حتی کمتر از این مقدار و افزایش قیمت انتشار کتاب در کنار کاهش سرانه مطالعه کشور روبه رو هستیم که باید برای حل این مشکلات چاره‌ای اندیشید و درصدد رفع آن برآمد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب