Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@09:46:24 GMT

آمریکا: ترامپ منتظر تماس ایران است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۰۷۷۱

آمریکا: ترامپ منتظر تماس ایران است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از تارنمای خبری سی ان بی سی، سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده تاکید کرد که «ایران اگر می خواهند مانند یک کشور عادی رفتار کنند، می دانند باید با رئیس جمهور ترامپ تماس بگیرند و او منتظر تماس آنها است».

وی اظهار داشت که اگر سران ایران بخواهند درباره این که چگونه می‌توانند مانند یک کشور عادی رفتار کنند و به عرصه جهانی بازگردند، و چگونه می توان تحریم‌ها را لغو کرد، حرف بزنند «دقیقا می‌دانند که با چه کسی می توانند تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مدعی مذاکره با تهران و دوری از جنگ میان دو کشور است اما اقداماتش با سیاست های فشار حداکثری علیه ایران کاملا متضاد سخنان وی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایالات متحده ایران جنگ رئیس جمهور وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالرسول پورعباس معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اعتراضات سراسری علیه جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا اظهار کرد: آمریکا در حالی دانشجویان و اساتید دانشگاهی این کشور را به جرم حمایت از مردم غزه سرکوب می‌کند که خود را به عنوان مهد آزادی معرفی می کند و برای سایر کشورها نسخه رعایت حقوق بشر ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مطابق پروتکل‌های جهانی نیروی نظامی حق ورود به دانشگاه را ندارد، تصریح کرد: دولت آمریکا این پروتکل جهانی را نقض کرده و علاوه بر پلیس، شب گذشته برای سرکوب دانشجویان از سایر نیروهای نظامی نیز استفاده کرده است.

پورعباس ادامه داد: این رفتار غیرانسانی آمریکا شرم‌آور است و دانشگاهیان جهان باید خون گریه کنند. حضور نیروی انتظامی و نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست، ما خوشحال هستیم که در گذشته و بدترین شرایط هیچگاه نیروی نظامی وارد دانشگاه نشده است.

رئیس سازمان سنجش کشور بیان داشت: اگر این شرایط در ایران اتفاق افتاده بود، شاهد صدور بیانیه و قطعنامه‌های فراوان علیه ایران بودیم؛ اما جامعه جهانی در قبال این جنایت سکوت کرده است.

وی گفت: این نشان دهنده واقعیت حقوق بشر از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر است، زمانی که شرایط به نفع آنها نباشد تمام اصول خود را زیر پا خواهند گذاشت.

کد خبر 847352 منبع: ایسنا برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو دانشگاه‌های جهان خبر ویژه ایالات متحده آمریکا سازمان سنجش آموزش کشور فلسطین

دیگر خبرها

  • حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است