Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سوال و تصمیمی لحظه ای، برایان داربی با ضرب گلوله در آشپزخانه به قتل می رسد. همسر او، پلیس ایالتی تسا لونی ادعا می کند که در دفاع از خود به او شلیک کرده است و کبودی های روی صورت و بدنش نشان می دهد که حقیقت را می گوید. دی دی وارن کاراگاهی است که روی این پرونده با همکار خود بابی کار می کند، تا معمای این قتل و ناپدید شدن دختر شش ساله تسا را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دختر شش ساله تسا کجاست؟ همزمان با تحقیقات مربوط به قتل، در سرتاسر کشور در جستجوی دختر گمشده هستند.تحقیقات پلیس های ایالتی کمکی به حل معمای قتل نمی کنند.

دی دی و بابی باید از دیوار آبی برادری آن ها عبور کنند تا به عملکرد پلیس و در عین حال به اسرار خانوادگی و روابط آن ها با یکدیگر پی ببرند و کشف کنند که آیا یک افسر پلیس آموزش دیده واقعا به همسر خود شلیک کرده است؟ آیا یک مادر به فرزند خود آسیب می زند؟ اما برای تسا بدترین اتفاق هنوز نیفتاده است، او در حال عبور از تنگنایی است که هیچ برگشتی ندارد و به هیچکس نمی تواند اعتماد کند. او فقط یک هدف دارد و از هر آموزش و هر ترفندی که در این سال ها یاد گرفته است، استفاده می کند تا کاری را که باید انجام دهد به پایان برساند.

آنچه خواندید بخشی از کتاب « تو را بیشتر دوست دارم »  از سری کتابهای کاراگاه «دی دی وارن» اثر لیسا گاردنر نویسنده ی آمریکایی رمان های ترسناک است که  توسط خانم الهام فیضی ترجمه و در سال 1398 توسط نشر جمهوری با قیمت 48 هزار تومان چاپ و عرضه شده است.

 گاردنر علاوه بر رمان های ترسناک و جنایی، نویسنده رمان های عاشقانه نیز هست که از نام مستعار آلیسیا اسکات برای نوشتن ژانر عاشقانه استفاده می کند. لیسا گاردنر در هیلزبورو بزرگ شد و در اواسط دهه 1990 یک تحلیل گر تحقیقاتی در بوستان بود و بخاطر داشتن مهارت زیاد در این زمینه اعتبار بسیار زیادی کسب کرده بود. او 43 کتاب تا به حال نوشته است و  بسیاری از کتاب هایش را به صورت سری نوشت.

سری کتاب های نماینده اف بی آی (کوئینسی) که شامل 8 عنوان کتاب که اولین آن با نام «همسر کامل« در سال 1998 و آخرین آن با نام «درست پشت سرت» در سال 2017 چاپ شده است. و سری کتا های کارآگاه دی دی وارن شامل 12 عنوان کتاب که اولین آن با عنوان «تنهایی» در سال 2005 و آخرین آن با نام «هرگز نگو» در سال 2019 چاپ شده است. او علاوه بر این کتابهای سری 18، کتاب دیگر هم در کارنامه کاری خود دارد. حادثه بعدی، بی پناه، دومین دختر و سومین قربانی از جمله کارهای اوست که در ایران ترجمه و چاپ شده است.


بخشی از کتاب را با هم بخوانیم:


حق با او بود. همه چیز در آخر به همین ختم می شد. این که چه کسی را دوست داری و چقدر حاضری به خاطرش خطر کنی. فریاد زد: «تفنگ! یالا لعنتی!»
به دختر شش ساله ام فکر کردم. به عطر موهایش، به بازوهای لاغرش که دور گردنم حلقه می کرد، به زنگ صدایش وقتی هرشب او را در تخت می خواباندم و پتو را رویش م کشیدم. همیشه آرام م گفت: «دوستت دارم مامان» . من هم دوستت دارم عزیزم، دوستت دارم. من هم دوستت دارم عزیزم، دوستت دارم. دستش را تکان داد. دست دراز کرد تا کمربند و اسلحه ام را که در غلاف چرمی اش بود، بگیرد. این آخرین فرصت بود. برای یک ثانیه توی چشم شوهرم خیره شدم. اون کیه که دوستش داری؟ تصمیمم را گرفتم. کمربند نظامی ام را روی میز آشپزخانه گذاشتم. او اسلحه زیگ زوارم را قاپید و شلیک کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟

برخی رسانه‌ها مدعی توهین به بنیانگذار رهبر انقلاب اسلامی در کتاب درسی سیستم آموزشی در هندوستان شدند.

به گزارش فارس، طی روز‌های گذشته برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

tags # هند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • کرگر: بازی جمال موسیالا را بیشتر از جود بلینگام دوست دارم
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵