Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک زن قربانی قاچاق جنسی که به دلیل ارتکاب قتل در نوجوانی به حبس ابد محکوم شده بود از زندان آزاد شد.

به گزارش شریان نیوز،  یک زن قربانی قاچاق جنسی که به دلیل ارتکاب قتل در نوجوانی به حبس ابد محکوم شده بود، با حمایت دو خواننده روز چهارشنبه از زندان تنسی آمریکا آزاد شد.

سینتویا براون که اکنون ۳۱ سال دارد، در نوجوانی از خانه فرار کرده و در راه سَرا (مُتِل) با یک قاچاقچی زندگی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قاچاقچی او را به ازای دریافت پول برای سوء‌استفاده جنسی در اختیار دیگران می‌گذاشت.


سینتویا براون زمانی که تنها شانزده سال داشت با شلیک گلوله جانی آلن، مرد ۴۳ ساله‌ای را که به کار املاک و مستغلات مشغول بود و در ازای پرداخت پول قصد برقراری ارتباط جنسی با او را داشت، کشت. با ارتکاب این قتل، سینتویا دستگیر، محاکمه و به حبس ابد محکوم شد.

سینتویا مدت ۱۵ سال را در زندان گذراند تا اینکه امسال ستارگان مشهور در برنامه‌های واقع‌نما، و یکی از خوانندگان به نام این کشور، پیگیری پرونده او را برعهده گرفتند و درنهایت توانستند امکان آزادی مشروط او را فراهم کنند.

به این ترتیب سینتویا براون می‌تواند آزاد باشد؛ با این شرط که به مدت ۱۰ سال تحت نظارت باشد، در جلسات مشاوره شرکت کند و شغلی داشته باشد.

آندریا پاول، از مسئولین موسسه Karana Rising که موسسه‌ای غیرانتفاعی برای کمک به قربانیان قاچاق جنسی است، می‌گوید: «با بازماندگان قاچاق انسان مانند سینتویا براون باید به عنوان قربانیانی برخورد شود که نیاز به کمک دارند. اما به جای آن، بسیاری از قربانیان قاچاق در سراسر این کشور نه تنها کمکی دریافت نمی‌کنند بلکه بار‌ها دستگیر می‌شوند. آن‌ها سزاوار عدالت و مهربانی هستند.»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال

ایسنا/خوزستان پرونده نزاع خانوادگی بین دو برادر در اهواز با پیگیری کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان به صلح و سازش و فراهم شدن شرایط آزادی زندانی منجر شد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) در خصوص این پرونده به رسانه‌ها اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بین دو برادر درگیری رخ داد که در این نزاع یکی از آنان مجروح و دیگری بازداشت و روانه زندان شد.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پیشگیری از گسترش و تشدید اختلافات بین اعضای خانواده و همچنین ابراز ندامت و پشیمانی زندانی از بزه خود، پرونده برای حل و فصل به کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان ارجاع شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه گفت: خوشبختانه پس از برگزاری چندین جلسه، یکی از این برادران با بخشش و گذشت از حق و حقوق خود زمینه آزادی برادر خود از زندان را فراهم کرد و این پرونده پس از سه سال منتهی به صلح و سازش شد.  

وی افزود: از برنامه‌های مهم و کاربردی معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان، تقویت شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها است و فعالیت این شعب می‌تواند در آزادی زندانیان تاثیر بسزایی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • جنایات کومله به روایت تنها معلم بازمانده زندان «برده سور»
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»