Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت: کیفیت و تجربه بین‌المللی بازیکنان یونان باعث شکست ما در این بازی غیررسمی شد. تاریخ انتشار: 08:39 - 19 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۲۴۷

مسعود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شکست تیم ملی بسکتبال مقابل یونان اظهار داشت: در کوارتر اول، بازی را خوب شروع نکردیم اما در سه کوارتر بعدی بازیکنان فراتر از حد تصور ما کار را دنبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدم این مسابقه می‌توانست به شکلی رقم بخورد تا با اختلافی اندک شکست را بپذیریم. هدف و تشخیص کادرفنی این بود که در این دیدار، تمام بازیکنان به میدان بروند و خوشبختانه بازی خوبی از آنها شاهد بودیم.

وی ادامه داد: به نظرم کیفیت و تجربه بین‌المللی بازیکنان یونان بر تیم ما غالب بود و همین مسئله باعث شکست تیم ما شد. مطمئنم در بازی‌های آینده، کیفیت تیم ما بهتر خواهد شد. امیدوارم حضور در تورنمنت اروپا به ملی‌پوشان از لحاظ تجربه کمک کرده باشد تا بتوانند در جام‌جهانی مقابل حریفان دیگر، حداکثر استفاده ممکن را ببرند. صددرصد تمام برنامه‌ریزی کادرفنی و بازیکنان این است تا در جام‌جهانی بهترین نمایش را ارائه دهیم. خوشبختانه تیم ملی بسیار خوبی داریم. نسبت به پشتوانه‌سازی هم فدراسیون تاکنون کارهای خوبی انجام داده است تا در سالیان آینده با رفتن بازیکنان با تجربه تیم ملی مشکلی از این بابت احساس نشود.

سرپرست تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: بازیکنان در دیدار‌های انجام شده، فراتر از آن چیزی که انتظار می‌رفت، بازی کردند. جا دارد از مسئولان فدراسیون بسکتبال نیز تشکر و قدردانی کنیم که با وجود شرایط سخت اقتصادی، زمینه اعزام تیم ملی بسکتبال و حضور در تورنمنت‌های پرتغال، روسیه و یونان را فراهم آوردند.

قاسمی اظهار داشت: پس از پایان دیدار مقابل یونان، کادرفنی این تیم برای ما در جام‌جهانی آرزوی موفقیت کرد. آن‌ها می‌دانستند ما، روسیه را در خانه خودش شکست داده‌ایم و برای‎شان قابل لمس بود که این برد در روسیه تصادفی به دست نیامده است. به اعتقاد من، بازی با یونان از جهاتی، برای‎مان تاثیرگذار بود. در این دیدار بنا به تصمیم کادرفنی، حدادی در کوارتر چهارم به زمین نرفت و بازیکنان جایگزین او توانستند مثمرثمر واقع شوند.

وی در مورد شانس ایران برای صعود به مرحله دوم جام‌جهانی گفت: امیدوارم بهترین شرایط در چین برای ما رقم بخورد تا دست پر از جام‌جهانی بازگردیم. اگر به دور دوم صعود نکنیم، در واقع چیزی از دست نداده‌ایم. نفرات تیم ملی کاملا با انگیزه کار می‌کنند و عملکردشان از نظر ما قابل قبول است. تاکنون سابقه نداشته تیم ملی پشت سر هم در سه تورنمنت سطح بالا شرکت کند و همین اتفاق، اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش می‌دهد تا در جام‌جهانی تنها برای کسب بهترین نتیجه به زمین بروند.

سرپرست تیم ملی بسکتبال با اشاره به اینکه در جلسات فنی تیم‌های اسپانیا، پورتوریکو و تونس را مورد آنالیز قرار می‌دهند، تصریح کرد: کادرفنی، فیلم بازی رقیب‌مان را در اختیار دارد و از نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها شناخت داریم. البته پورتوریکو هنوز هم برای ما ناشناخته است و تلاش می‌کنیم این تیم را هم آنالیز کنیم. مرحله به مرحله برنامه‌های‌مان را پیش می‌بریم. کادرفنی تا الان خیلی زحمت کشیده و آن‌ها شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا اگر مشکلی وجود دارد، نکات فنی را در تمرینات به بازیکنان گوشزد کنند.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه هفته جاری به ایران بازمی‌گردیم و پس از سه روز استراحت، تمرینات را از سر می‌گیریم تا مهیای حضور در تورنمنت چین و پس از آن جام‌جهانی شویم. ان‌شاءالله در چین با نتایجی که ملی‌پوشان می‌گیرند، شرمنده مردم نشویم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعود قاسمی تیم ملی بسکتبال حامد حدادی جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت:"بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن 23 سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

دیگر خبرها

  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد