Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال دینامو زاگرب پس از کسب ۳ پیروزی متوالی در لیگ برتر کرواسی متوقف شد. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم دینامو زاگرب در بازی هفته چهارم  لیگ برتر کرواسی میهمان تیم اوسیژک بود و به تساوی بدون گل دست یافت. این نخستین تساوی تیم زاگربی پس از کسب  3 پیروزی متوالی در این رقابت‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب به دلیل مصدومیت غایب فهرست 18 نفره تیمش بود.

در جدول رده‌بندی 10 تیمی لیگ برتر کرواسی تیم دینامو زاگرب با 10 امتیاز صدرنشین است.

شکست تیم پورعلی‌گنجی در آخرین بازی پیش‌فصل

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لژیونرهای فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس

به گزارش "ورزش‌سه"، اوزونیدیس و شاگردانش شروع خوب و امیدوارکننده‌ای در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر داشتند، اما با شکست برابر ملوان در انزلی که با اعتراض‌های داوری هم همراه بود، آنها با وجود پیروزی در دیدار بعدی مقابل صنعت نفت در سیرجان از مدار پیروزی خارج شدند.

گل‌گهر سپس در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، پرسپولیس و هوادار متحمل شکست شد و در آخرین دیدار لیگ برتری خود با وجود اینکه تا دقیقه 90 با دو گل از استقلال خوزستان در ورزشگاه اختصاصی خود پیش افتاده بود، طی دو دقیقه پیروزی را با تساوی عوض کرد.

این نتایج سبب شد تا گل‌گهر که یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر مسابقات بود، فاصله قابل توجهی از صدر بگیرد و آنها در حال حاضر با 34 امتیاز رتبه ششم جدول را در حالی در اختیار دارند که فاصله آنها با تیم هفتم که ذوب آهن است به 3 امتیاز رسیده است.

البته در رقم خوردن این روزهای سخت تعداد پرشمار مصدومان کلیدی گل‌گهر اثرگذار بوده است. آنها با شروع سال جدید نوید عاشوری را به عنوا مغز متفکر تیم در میانه میدان تا انتهای فصل از دست دادند و زنده روح و زاهدی هم به عنوان دو مهره کلیدی دیگر تیم همچنان از دسترس اوزونیدیس خارج شده‌اند که باید دید در جام حذفی شرایط بازگشت به مسابقات را پیدا کرده‌اند یا خیر. علیزاده هم دیگر مصدوم گل گهر طی این مدت بوده که طی یکی دو هفته گذشته به شرایط بازی برگشته است.

در این بین گل گهر از ساعاتی دیگر در ورزشگاه حافظیه شیراز و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف فجر می‌رود و اوزونیدیس و شاگردانش در این مسابقه بیرون از خانه به دنبال کسب پیروزی و بازگشت به روزهای خوب خود هستند. بی‌شک جام حذفی حالا نسبت به لیگ برتر از اولویت بیشتری برای گل‌گهر برخوردار شده و باید دید آنها در این جام با کادر فنی یونانی خود به چه نتایجی دست پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه