Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم پارس جنوبی‌ جم یک باشگاه دولتی و وابسته به وزارت نفت است و این وزارتخانه باید از هر طریقی که می‌تواند این باشگاه را کمک کند. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، سکینه الماسی شامگاه جمعه در نشست با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: تبعیص‌هایی میان استان بوشهر و سایر استان‌ها بود که سبب شد استخوان پدران و مادران ما در گذشته زیر بار این تبعیض‌ها خرد شود و من نیز به عنوان نماینده مردم در کنار اصحاب رسانه صدای مردم استان شدم تا این تبعیض‌ها کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌برداری از 103 پروژه عمرانی از بسته 600 میلیارد تومانی نفت در بوشهر

نماینده مردم شهرستان‌های جم، کنگان، دیر و عسلویه در مجلس از آخرین روند اجرایی پروژه‌های عمرانی بسته 600 میلیارد تومانی مصوب نفت گفت: تاکنون 510 میلیارد  تومان پروژه از این محل شروع به‌کار شده است که 161 میلیارد تومان اعتبار پرداخت و 350 میلیارد تومان دیگر نیز در دست اقدام است و در قالب این بسته عمرالی 103 پروژه عمرانی نیز در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است.

الماسی با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر افزود: وزیر ورزش در مهرماه امسال به استان بوشهر سفر می‌کند و از نزدیک پروژه‌های در دست ساخت حوزه ورزش  بازدید می‌کند تا بتوانیم در دهه مبارک فجر 98 شاهد بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در دست ساخت جنوب استان باشیم.

پیوست فرهنگی چهار شهرستان جنوبی استان به‌زودی تصویب می‌شود

وی از تصویب بسته فرهنگی جنوب استان بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: این مصوبه قرار بود قبل از سفر رئیس جمهور به استان تدوین شود که با توجه به اهمیت موضوع فرهنگ در چهار شهرستان جنوبی این طرح با حساسیت بیشتری تدوین شد.

الماسی افزود: این طرح به نماینده ولی‌فقیه در استان، سپاه پاسداران و استاندار بوشهر ارسال شده تا از نظرات و پیشنهادات این سه ارگان استفاده شود و پس از آن برای تصویب به وزارت نفت ارائه می‌شود.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس از تهیه پیوست سلامت چهار شهرستان جنوبی استان نیز خبر داد و تصریح کرد: با وزارت نفت، بهداشت و سازمان پدافند غیرعامل در حال برنامه‌ریزی و تدوین پیوست سلامت هستیم تا بتوانیم مشکلات حوزه سلامت را در جنوب استان را برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در برنامه ششم توسعه سهم مناطق نفتخیز و گازخیز، مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از فروش نفت و گاز از 2 درصد به 3 درصد افزایش یافت که یک درصد آن مختص مناطق نفتی و یک درصد نیز برای مناطق محروم است و استان بوشهر با توجه به شرایطی که دارد از این 2 درصد به صورت کاملا بهره‌مند می‌شود که این اقدام نیز در دوره فعلی مجلس تصویب شد.

وزارت نفت مکلف است از تیم فوتبال پارس جنوبی جم حمایت کند

سکینه الماسی با تاکید بر اینکه وزارت نفت مکلف است از تیم پارس جنوبی جم حمایت کند گفت: پارس جنوبی یک باشگاه دولتی و وابسته به وزارت نفت است و نفت نیز باید از هر طریقی که می‌تواند به این باشگاه ورزشی کمک کند و اکنون ارزش تیم پارس جم افزون بر 50 میلیارد تومان است که از دارایی‌های این وزارت نفت است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود وزارت نفت مایل تیم‌داری نیست و مشکلات مالی گریبان‌گیر تیم شده است افزود: هزینه‌های باشگاه از جیب بنده و یا مدیرعامل باشگاه که پرداخت نمی‌شود و تا این جای فصل نیز تمام هزینه‌ها از سوی وزارت نفت پرداخت شده و مشکلات مالی برای تمام باشگاه لیگ برتری وجود دارد و مختص پارس جم نیست و تمام تلاش مجموعه استان تلاش برای برطرف کردن مشکلات پارس جنوبی است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر وزارت نفت در مورد تیم پارس جنوبی جم کوتاهی کند مورد سرزنش قرار می‌گیرد تاکید کرد: به مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی تاکید شده که از تمام ظرفیت مجموعه نفت و گاز مستقر در شهرستان عسلویه برای استقرار تیم پارس جنوبی در جم بهره ببرد.

گلایه‌ مردم از عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر

الماسی با بیان اینکه دیدگاه من برای انتصاب مدیران تنها مشورتی است افزود: به دیدگاه مسئولان استان برای انتصاب مدیران احترام می‌گذارم و تنها برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و قابلیت نیروهای بومی جنوب استان به آنها مشورت می‌دهم و کما اینکه بنده نیز در  مورد انتصابات حکمی صادر نمی‌کنم.

مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم برطرف می‌شود600 میلیارد ریال برای ساخت واحدهای آموزشی در جنوب استان بوشهر تخصیص یافت57 پروژه جنوب استان بوشهر از محل اعتبارات نفت تکمیل شد

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، جم، عسلویه و کنگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: من با سایر نمایندگان استان مشکلی ندارم و مجمع نمایندگان نیاز داشت که با برنامه‌ای مدون برای ارتقای سطح استان در کشور گام بردارد که این امر به خوبی محقق نشده است.

وی از عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ابراز گلایه‌مندی کرد و افزود: مردم استان بوشهر به ویژه شهرستان‌های کنگان و جم از عملکرد اداره ثبت در مورد نحوه پاسخگویی و صدور اسناد مالکیت اراضی به شدت گلایه‌مند هستند که باید در این رابطه چاره‌ای اندیشه شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مصوبه مجلس شورای اسلامی برای بهره‌مندی بانوان از زیرساخت‌های ورزشی کشور خبر داد و تصریح کرد: بانوان در کنار آقایان حق استفاده از امکانات ورزشی دارند و مجلس دولت را مکلف کرده است تا زیرساخت‌های ورزشی مختص بانوان در سطح کشور فراهم شود.

نقشه‌راه کارگروه رفع عوارض آلایندگی عسلویه به‌زودی نهایی می‌شود

الماسی از آخرین وضعیت تعیین پیمانکار فاز 11 پارس جنوبی عسلویه گفت: توتال با توجه به عقد قرارداد با ایران به دلیل تحریم‌ها از فاز 11 خارج شد و مذاکرات برای انعقاد قرارداد با یک شرکت چینی در حال انجام است که تاکنون دولت به نتیجه نهایی نرسیده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای هدفمندسازی حامل‌های انرژی، دولت قصد افزایش قیمت‌ها را داشت که مجلس مخالف کرد و مجددا استفاده از کارت‌های سوخت به چرخه عرضه سوخت بازگشت تا کنترل بهتری بر روند توزیع سوخت صورت بگیرد.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای تشکیل کارگروه رفع عوارض آلایندگی عسلویه بیان کرد: این کمیته متشکل از 5 وزارتخانه با مدیریت سازمان برنامه و بودجه تشکیل جلسه داد و پس از جمع‌بندی نهایی، نقشه‌راه این کارگروه به‌زودی نهایی می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

عصر ایران _ خواننده‌ها سال 1403 را با خبر لغو یک کنسرت شروع کردند. اسفندماه گذشته هم اختتامیه فستیوال کوچه در بوشهر برگزار نشد. حالا مجوز کنسرت «آرمان گرشاسبی» هم در این شهر لغو شده و «معین زد» اصلا مجوز نگرفت.

گزارش را اینجا ببینید

اولین بار نیست که حرف ارشاد در اجرای موسیقی روی زمین می‌ماند. کنسرت علیرضا قربانی هم اواخر سال گذشته در اصفهان به دلیل حضور زنان لغو شد و وزارت ارشاد پس از پیگیری‌های زیاد بالاخره توانست کنسرت را روی صحنه ببرد. انجام نشدن تفکیک جنسیتی، حضور همسرایان و همنوازان زن و همزمانی با مناسبت‌ها عواملی بود که مانع برگزاری کنسرت شد. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادامه لغو کنسرت ها در بوشهر چه کسانی اجازه می‌دهند عده خیلی کمی در اصفهان، به جای همه مردم اصفهان تصمیم بگیرند! (فیلم)

دیگر خبرها

  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده