Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:44:54 GMT

۱ کشته و ۱۵ زخمی در تصادف های جاده ای آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۱۸۷۸

۱ کشته و ۱۵ زخمی در تصادف های جاده ای آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه به دنبال برخورد ۲ خودروی سواری در جاده هریس - تبریز، مرد ۳۰ ساله جان باخت و ۷ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

همچنین در تصادف دیگری که روز جمعه در جاده مرند – تبریز رخ داد، ۸ نفر مصدوم شدند.

پایگاه امداد و نجات جاده ای پیام جمعیت هلال احمر شهرستان مرند، توسط اورژانس در جریان تصادف سواری سمند با تیبا در این جاده قرار می گیرند که بلافاصله تیم تخصصی جاده ای با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و بعد از ارزیابی صحنه تصادف و تثبیت خودروها ۴ نفر از مصدومان این حادثه را بعد از اقدامات پیش بیمارستانی جهت معاینات بالینی پزشکی و درمان به بیمارستان آیت الله کوه کمری مرند انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش ۴ نفر مصدوم دیگر این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

کد خبر 4688809

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادفات رانندگی هریس قزوین بوشهر روز خبرنگار گرگان شیراز شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف خرم آباد مجلس شورای اسلامی آتش سوزی مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه