Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@16:20:51 GMT

نیمار: همیشه خدا را شکر می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۱۸۸۰

نیمار: همیشه خدا را شکر می‌کنم

به گزارش تسنیم، نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن پس از تبرئه شدن از اتهام تعرض به دلیل عدم وجود شواهد کافی، از دوران تلخ اتهام زدن سخن گفت.

پس از بسته شدن پرونده تعرض نیمار به دلیل عدم کفایت دلایل محکمه‌پسند، او تصمیم گرفت با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دهد. نیمار صراحتاً این ادعا را که در تاریخ 15 می به یک زن در هتلی در شهر پاریس تعرض کرده بود را انکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در صفحه اینستاگرامش نوشت: این فصل از زندگی خودم را بنا به دلایلی فراوان فراموش نخواهم کرد که مهمترین آن، آسیب به من، به خانواده‌ام و تمامی دوستانم بود. نمی‌توانم بگویم خوشحالم، اما دردم تسکین یافته است. این زخم همیشه وجود خواهد داشت، اما می‌توانم مسائل خوب آن از جمله انسانیت را به خاطر بیاورم، هر چند مسائل بد نیز در خاطرم می‌ماند. بله، دنیایم از هم پاشید و به زمین افتادم. یک افسانه جوجیتسو می‌گوید برای بسیاری از مردم، زمین پایان همه چیز است، اما برای ما این فقط یک آغاز است.

او در ادامه خاطر نشان کرده است: این ممکن است سرآغازی نه تنها برای من بلکه برای تمامی افرادی باشد که درگیر این ادعاهای دروغین شده‌اند و همچنین برای تمام بانوان قربانی نقطه آغاز احقاق حق است. امیدوارم شما همگی بتوانید با تمام قدرت برای آنچه می‌خواهید بجنگید و به آنچه شایسته‌اش هستید، دست یابید. همیشه و به خاطر همه چیز خدا را شکر می‌کنم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند