Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تعویق اجرای قانون ساماندهی نوار ساحلی دریای خزر انتقاد کرد و گفت: عدم ساماندهی نوار ساحلی دریای خزر زمینه سوء استفاده عده‌ای فرصت‌طلب را فراهم کرده است. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی سواحل دریای خزر سال‌های سال به تعویق افتاده است اظهار داشت: عدم ساماندهی نوار ساحلی دریای خزر در سال‌های اخیر زمینه سوء استفاده عده‌ای فرصت‌طلب را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تأکید قانون جهت ساماندهی نوار ساحلی کشور را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: به علت کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ذیربط این قانون تاکنون در کشور اجرایی نشده است و همین ضعف در اجرا و تأخیر موجب شده افراد سوء استفاده‌گر حریم سواحل را اشغال کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس تعدی و تجاوز افراد حقیقی و حقوقی به سواحل دریای خزر و تصرف غیرقانونی اراضی آن را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اراضی و زمین‌های ساحلی اموال عمومی محسوب می‌شوند اما متأسفانه سهم زیادی از آن در کشور به صورت غیرقانونی به تصرف افراد غیر درآمده است.

70 درصد سواحل گیلان آزاد شدگلستان| طرح مدیریت یکپارچه سواحل شمال کشور اجرا می‌شودطرح‌های سالم‌سازی در 42 کیلومتر از سواحل گیلان فعال شد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از سندسازی برای تصرف اراضی ساحلی گیلان توسط برخی افراد خبر داد و ابراز داشت: انتظار داریم در این حوزه بسیار مهم دستگاه‌های نظارتی با جدیت ورود کنند تا اراضی ساحلی برای استفاده عموم مردم و جهت سرمایه‌گذاری برای ایجاد طرح‌های گردشگری آزاد شوند.

عباسی به روند اجرای پروژه راه‌سازی املش به شلمان و مشکلات ایجاد شده در مسیر این طرح نیز اشاره کرد و بیان داشت: هفته گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس بنیاد مسکن کشور و برخی دیگر از شخصیت‌‌های اجرایی دیگر از روند این پروژه بازدید کردند و از نزدیک در جریان چالش‌های فرآروی آن قرار گرفتند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس کمبود مصالح و یا نبود قیر مورد نیاز را از جمله مشکلات عدیده در مسیر اجرای پروژه راه املش به شلمان اعلام کرد و افزود: بودجه و اعتبارات این طرح تأمین شده و در اختیار قرار گرفته است و تنها مشکل ما بی‌برنامه‌گی در تأمین مصالح مورد نیاز طرح است که باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه انتقال مصالح از خارج شهرستان‌های رودسر و املش برای اجرای پروژه راه املش به شلمان اصلاً مقرون به صرفه نیست خاطرنشان کرد: به زودی جلسه‌ای برای بررسی بیشتر و حل چالش‌های پیش آمده در مسیر اجرای این پروژه برگزار می‌شود که انتظار داریم نتایج آن به روند اجرا و تکمیل این طرح کمک کند.

انتهای پیام/ن

R7877/P1361/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری  آنان در ایران فراهم است.

 سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است