Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسن نوروزی با انتقاد شدید از به‌کارگیری شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی گفت: متاسفانه حضور شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی در دولت سازندگی شروع شد و مانند دیوار کج به مسیر خود ادامه داد تا امروز که به هیچ عنوان نمی‌توان مانع تخلفات آنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی را ظلم مضاعفی به کارگران توصیف کرد و گفت: به نظر می‌رسد فاجعه شرکت‌های تامین نیروی انسانی به آنجا رسیده که باید کمیسیون‌های اجتماعی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی در قالب کار کارشناسی طرحی تهیه کنند تا حضور شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی برای همیشه منتفی شود.

نماینده رباط کریم، شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی را مصداق استعمار و بردگی دانست و گفت:‌ وقتی یک نفر شرکتی ایجاد می‌کند که نیروی انسانی اجاره می‌دهد، به یاد برده‌داری در گذشته می‌افتیم که در نهایت به استثمار کارگر می‌انجامید.

وی با اشاره به اعتراض‌های گسترده‌ای که از سوی کارگران تحت پوشش شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی صورت می‌گیرد، گفت: از تمامی رسانه‌ها می‌خواهیم از توان خودشان برای رساندن صدای نیروهای شرکتی به گوش مسوولان استفاده کنند.

نوروزی با تاکید بر اینکه قباحت و زشتی به‌کارگیری شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی در تمامی دستگاه‌ها باید رسانه‌ای شود، گفت: مردم باید بدانند شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی چه بلایی به روزگار نیروهای کار می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کارگران تحت پوشش شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی، حقوق و مزایای خود را دریافت نمی‌کنند، گفت: اگر هدف دولت یا برخی کارفرمایان از ورود شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی تضییع حقوق کارگران نیست چه دلیلی دارد که درصدی از حقوق کارگران را به این شرکت‌ها می‌پردازند و مهمتر اینکه برای کارگر چه کار می‌کنند؟

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری و استانی و در جریان برگزاری همایش خیرین مدرسه یار، از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در خلال برگزاری همایش خیرین مدرسه یار که شامگاه پنجشنبه با حضور خیرین نیک اندیش و مسئولین کشوری و استانی در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

این سند ضمن تبیین وضعیت موجود دستگاه تعلیم و تربیت استان، با ترسیم نقشه راه بدنبال ارتقا شاخص‌های یادشده در طی پنج سال پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند