Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@23:35:19 GMT

مسابقات قهرمانی پرش با اسب خراسان رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۲۳۷۰

مسابقات قهرمانی پرش با اسب خراسان رضوی برگزار شد

دبیر هیات سوارکاری خراسان رضوی در تشریح این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: در رده نونهالان علیرضا بخشی با اسب "انینا" از باشگاه سالار و در رده نوجوانان نیز امیرعباس عنبری با اسب "آبتین" از باشگاه سوران به مقام قهرمانی دست یافتند.

رامین چرمچی افزود: دربخش مالکان اسب هانیه مقدم با اسب "بوآلین" و در بخش بزرگسالان نیز جواد امامی با اسب"کوجین گرل" از باشگاه سوران به مقام نخست رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۹ ورزشکار نونهال، ۱۴ سوارکار نوجوان ، ۱۶ سوارکار در رده مالکان و ۱۰ سوارکار در رده بزرگسالان طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ مرداد در مجموعه سوارکاری ارشاد مشهد برگزار شد.

۳۲۲۱/۱۹۲۲  

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خراسان رضوی مشهد قهرمانی مسابقات اسب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور