Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@02:24:27 GMT

آغاز تلاش من.سیتی برای یک قهرمانی دیگر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۲۳۹۶

آغاز تلاش من.سیتی برای یک قهرمانی دیگر

فصل جدید لیگ برتر فوتبال انگلیس که با بازی دیشب لیورپول با نوریچ آغاز شد، امشب و فردا شب فرصت برگزاری سایر دیدارهای هفته نخست خود را هم پیدا می‌کند. این در حالی است که منچسترسیتی، قهرمان هر دو فصل گذشته به سبب انباشت بازیکنان برجسته و با وجود جدایی لروی سانه، بار دیگر امیددار نخست قهرمانی به حساب می‌آید و اقتدار داخلی این تیم به حدی می‌رسد که فصل پیش هر سه جام انگلیس را فتح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وصال روحانی خبرنگار

«من.سیتی» در حالی ساعت 16 امروز نخستین دیدارش در بیست و هشتمین دوره لیگ برتر را در زمین وستهام تجربه می‌کند که هفته پیش با شکست دادن لیورپول در سوپرجام انگلیس (و در دیدار خیریه موسوم به کامیونیتی شیلد) فصل جدید را نیز با فتح یک جام آغاز کرد و دیروز قرارداد ایکاردی گوندوغان - هافبک ترک‌تبار آلمانی‌اش - را هم تا سال 2023 استمرار بخشید. منچستریونایتد، رکورددار فتح لیگ انگلیس (با 20 مورد) با وجود نزول محسوس در 6 سالی که از جدایی آلکس فرگوسن از این تیم می‌گذرد، هنوز این افتخار را دارد که در هفته اول هر فصل تازه بیش از هر تیمی در کسب نتیجه موفق بوده است. شیاطین سرخ با این اوصاف از 27 بازی اول خانگی‌شان در فصول قبلی لیگ برتر 20 مسابقه را فتح کرده و تنها 2 بار و هر دو مرتبه مقابل سوانسی در دیدار اول خود پذیرای شکست شده‌اند. با این حال مردان اوله‌گونار سولسشر نروژی نه تنها بدون امید جدی به کسب عنوان قهرمانی فصل جدید را شروع می‌کنند، بلکه ممکن است در تضاد با گذشته در هفته اول نیز ناکام باشند زیرا دیدار نخست‌شان با چلسی است که هر چند فردا شب در اولدترافورد برگزار می‌شود اما یونایتد که فصل پیش را با رتبه نازل ششم سپری کرد، عملاً مهره‌های پر قدرتی را جذب نکرده و حتی هری مگوایر که با پرداخت 75 میلیون یورو جذب شیاطین سرخ شده، یک تنه قادر به تغییر معادلات نیست.
جابه‌جایی‌های خبرساز
در واپسین روزها و به واقع ساعات نقل و انتقال‌های تابستانی تیم‌های انگلیسی که پنجشنبه شب پایان یافت، دو انتقال مهم شکل گرفت که یکی از آنها منچستریونایتد را شامل می‌شد و آن هم جدایی روملو لوکاکو از این تیم و الحاق وی به اینترمیلان در ازای 75 میلیون پوند بود که طبعاً از قدرت تهاجمی منچستر می‌کاهد. لوکاکو پس از انتقال مذکور گفت هرچند مدیون منچستری‌ها است اما اینتر تنها تیمی بود که وی دوست داشت به عضویت آن درآید و نهایت تلاشش را مبذول می‌دارد تا این تیم پس از 10 سال دوری از اسکودتو، قهرمان «سری A» شود. لوکاکو با پیراهن شماره 9  اینتر به میدان خواهد آمد که در سال‌های اخیر بر تن مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی و پرحاشیه این تیم بود. در دیگر نقل و انتقال خبرساز لیگ برتر، داوید لوئیس که در سال‌های اخیر دو بار به تیم لندنی چلسی پیوسته و سابقه عضویت در پاری سن‌ژرمن را هم دارد، در ازای 8 میلیون پوند به آرسنال، همشهری نامدار چلسی کوچ کرد تا جای خالی لوران کوشیلینی فرانسوی را که به تیم بوردو پیوسته است، در دفاع وسط این تیم پر کند. این سومین بار در سال‌های اخیر است که لوئیس 32 ساله در واپسین روزهای نقل و انتقال‌های انگلیس تغییر باشگاه می‌دهد. شایان ذکر  است که نقل و انتقال‌های سایر تیم‌های اروپایی به رسم معمول تا اول سپتامبر (10 شهریور) ادامه دارد و بازیکنان حاضر در لیگ انگلیس نیز با وجود توقف جابه‌جایی‌های داخلی، این حق را دارند که در صورت تمایل دست به انتقال به تیم‌های سایر کشورها بزنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی، آرسنال با نتیجه 2-0 چلسی را شکست داد و به مقام قهرمانی اف ای کاپ انگلستان رسید.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!