Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باواریایی‌ها قصد دارند دو بازیکن کهنه‌کاری که سابقه بازی در بوندس‌لیگا را دارند به خدمت بگیرند. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه بیلد آلمان و دو شبکه اسکای اسپورت آلمان و اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده‌اند که باشگاه بایرن مونیخ خواهان جذب ایوان پریشیچ، هافبک کروات تیم فوتبال اینتر است و حتی با این باشگاه بر سر انتقال قرضی این بازیکن با بند خرید در پایان فصل آینده در ازای پرداخت 30 میلیون یورو به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل کار اما خود بازیکن است که ظاهراً تردید دارد چون او می‌خواهد که قراردادش با باواریایی‌ها از همین ابتدا قطعی باشد نه قرضی.

پریشیچ در برنامه‌های آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر جایی ندارد و در یک کنفرانس خبری هم این مربی ایتالیایی اعتراف کرد که در سیستم محبوب خود (2-5-3) جایی برای این هافبک کروات ندارد. قرارداد پریشیچ با اینتر تا سال 2022 اعتبار دارد و ظاهراً او برای بازگشت به بوندس‌لیگا و بازی در بایرن مونیخ مشکلی ندارد و تنها خواهان عقد قراردادی قطعی است که مطمئن شود در پایان فصل دوباره به اینتر بازگردانده نخواهد شد. او که سابقه بازی در تیم‌های بوروسیا دورتموند و ولفسبورگ را دارد، با حال و هوای بوندس‌لیگا غریبه نیست.

فوتبال جهان| منچستریونایتد دوباره سراغ مانژوکیچ می‌رود

در همین حال اسکای اسپورت ایتالیا و نشریه بیلد، از تمایل بایرن مونیخ برای جذب قرضی ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس خبر داده است. او یک مشتری پروپا قرص مانند منچستریونایتد داشت که پیشنهاد 15 میلیون یورویی این تیم را رد کرد و اکنون هم دیگر امکان رفتن او به این تیم و هیچ تیم لیگ برتری دیگری وجود ندارد، چون پنجربه نقل و انتقالات فوتبال جزیره بسته شد.

طبق ادعای این دو رسانه، اکنون یوونتوس در مراحل نهایی مذاکراتش با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما برخلاف نیکو کواچ سرمربی باواریایی‌ها که به جذب این مهاجم 33 ساله قرارداد دارد، مدیران باشگاه خیلی به برگرداندن او به آلیانتس آره‌نا تمایل ندارند. مانژوکیچ که در فاصله سال‌های 2012 تا 2014 برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، ماه آوریل امسال قراردادش با یووه را تا ماه ژوئن سال 2021 تمدید کرد.

در این بین سایت «کالچو مرکاتو» مدعی شد؛ بورسیا دورتموند بار دیگر نسبت به جذب مانژوکیچ ابراز علاقه کرده و حاضر است 5.5 میلیون در سال به عنوان دستمزد به این بازیکن بپردازد، مبلغی که دستمزد فعلی مانژوکیچ در یوونتوس است. گفته می‌شود باشگاه ایتالیایی با این انتقال موافق است و در نهایت باید دید سرنوشت بازیکن چه خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان بایرن مونیخ یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان بایرن مونیخ یوونتوس اینترمیلان بایرن مونیخ یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد

مخالفت هواداران بایرن مونیخ تأثیری روی مدیران این باشگاه نگذاشته است

طرفداری | چند روز پیش برخی هواداران بایرن مونیخ یک کارزار اینترنتی راه انداختند که گویا تاکنون بیش از 10,000 نفر در آن شرکت کرده‌اند. در این کارزار، هواداران خواستار ماندن توماس توخل شدند و مخالفت خود را نیز با رالف رانگنیک اعلام کردند.

به گزارش فیلیپ کسلر و مانوئل بونکه از TZ؛ مدیران بایرن مونیخ به خوبی متوجه هستند که گزینه مورد نظر هواداران یک شخص دیگر به‌جای رالف رانگنیک است اما با این وجود، مخالفت هواداران قرار نیست تصمیم آن‌ها برای امضای قرارداد با رانگنیک را تغییر دهد.

بیش‌تر بخوانید: ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

بایرن مونیخ چه غرامتی باید به فدراسیون فوتبال اتریش بپردازد؟

در مونیخ فرض می‌کنند غرامتی که برای رالف رانگنیک باید به فدراسیون فوتبال اتریش پرداخت کنند، یک عدد یک رقمی میلیون یورویی خواهد بود. با این حال اتریشی‌ها انتظار یک عدد دو رقمی دارند به خصوص اینکه بایرن مونیخ در سال 2021 برای یولیان ناگلزمان، مبلغ پایه 15 میلیون یورو به لایپزیش پرداخت کرد. گفتنی است قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال جام جهانی 2026 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟