Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@02:47:15 GMT

تالار حافظ در ابتدای هفته سبزپوش شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۲۶۲۵

تالار حافظ در ابتدای هفته سبزپوش شد

شاخص کل بورس و اوراق بهادار هفته خود را با روند صعودی و رشد ۴۳۱ واحدی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز (شنبه 19 مرداد) هفته کاری خود را با روند صعودی و رشد 431 واحدی و قرار گرفتن در جایگاه 255 هزار و 594 واحدی آغاز کرد.

 

بنابراین گزارش بر اساس جداول معاملاتی امروز (19 مرداد) رمپنا با 142 واحد، حکشتی با 117 واحد، مبین با 76 واحد، بفجر با 74 واحد و شیران با 63 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس در آغاز معاملات امروز گذاشتند و در مقابل نمادهای فولاد و پاری به ترتیب با 70 و 56 واحد تاثیر منفی بر شاخص کل بورس در صبح امروز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمادهای خساپا – سايپا، وتجارت - بانك تجارت، هاي وب - داده گسترعصرنوين-هاي وب، رمپنا - گروه مپنا (سهامي عام)، خپارس - پارس‌ خودرو، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و بترانس - ايران‌ ترانسفو صبح امروز (19 مرداد) در لیست پربیینده های بورس قرار گرفته اند.

 

این گزارش می افزاید: شاخص کل فرابورس نیز روز جاری را با روند صعودی و رشد 9 واحدی و رسیدن در جایگاه 3 هزار و 428 واحدی آغاز کرد.

 

نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان، دكپسول - توليد ژلاتين كپسول ايران، حريل - ريل پردازسير، دي - بانك دي و چكاپا - گروه صنايع كاغذ پارس بر اساس جداول معامللاتی فرابورس در لیست پربیینده های آن قرار گرفته اند.

این در حالی است که شاخص کل بورس و اوراق بهادار (چهارشنبه 16 مرداد) در آخرین روز کاری در هفته گذشته روز خود را با رشد 324 واحدی و رسیدن به جایگاه 255 هزار و 836 واحد آغاز کرد اما در ادامه روز نوسانات در شاخص ها باعث شد تا شاخص کل روند نزولی به خود بگیرد و بورس با ریزش 348 واحدی و رسیدن به جایگاه 255 هزار و 163 واحد هفته کاری خود را به پایان برساند.

 

شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با 94 واحد ریزش معادل 0.14 درصد به 68 هزار و  956 واحد، شاخص کل «هم وزن» با 514 واحد رشد معادل 0.79 درصد به 65 هزار و 331 واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با 344 واحد افزایش، معادل 0.79 درصد به 43 هزار و 795 واحد، شاخص آزاد شناور با 169 واحد ریزش معادل 0.06 درصد به 288 هزار و 937 واحد، شاخص بازار اول با 516واحد افت معادل 0.28 درصد به 185 هزار و 911 واحد و شاخص بازار دوم با 458 واحد رشد معادل 0.09 درصد به 516 هزار و 835 واحد رسیده بودند.

 

بنابراین گزارش نمادهای رمپنا، اخابر و فملی بیشترین تاثیر مثبت را صبح (16 مرداد) بر شاص کل بورس گذاشتند. هر یک از این نمادها به ترتیب با 166 واحد، 134 و 58 واحد تاثیر مثبتی بر شاخص کل بورس گذاشتند و در مقابل نمادهای شپنا با 93 واحد، شبریز با 81 واحد، تاپیکو با 56 واحد و وغدیر با 44 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند و در پایان معاملات تنها رمپنا با 146 واحد تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس گذاشته بود و نمادهای شپنا با 158 واحد، فارس با 139 واحد، تاپیکو با 132 واحد، شبریز با 102 واحد، شبندر با 98 واحد و وغدیر با 86 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

 

در لیست پرببینده های بورس (16 مداد) نمادهای خساپا – سايپا، وتجارت - بانك تجارت، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، رمپنا - گروه مپنا (سهامي عام)، جم پيلن - پلي پروپيلن جم - جم پيلن، هاي وب - داده گسترعصرنوين-هاي وب، پترول - گروه پتروشيمي س. ايرانيان قرار گرفته بودند و به این ترتیب، در پایان داد و ستدها در 304 هزار و 375 نوبت معاملاتی، 2 میلیارد و 910 میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش 9 هزار و 745 میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به 937 هزار و 61 میلیارد تومان رسید./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه خبرنگار ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسم گرامیداشت روز خبرنگار کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۲۲۲۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۱۲۲۲۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۰۱۸.۲۶ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۷۷۴ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۵,۲۳۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۵,۹۱۸.۵۳۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748297

دیگر خبرها

  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳