Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@20:25:52 GMT

احتمال کاهش تولید اعضای اوپک در سال آینده میلادی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۲۷۶۷

به گزارش ایلنا به نقل از اویل پرایس,‌ میزان تولید کشورهای اوپک از ماه ژوئن تا جولای به مقدار ۲۰۰ هزار بشکه کاهش یافت که همینطور این کاهش تولید برای اعضای غیر اوپک به میزان ۱۰۰ هزار بشکه بود.

آمار سازمان جهانی انرژی نشان می‌دهد که اعضای اوپک و همینطور اعضای غیر رسمی این سازمان تا حدود زیادی به تعهداتشان در کاهش تولید پایبند بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش در ادامه از کاهش ۷۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت عربستان سعودی خبر می دهد به طوری که این کشور یکی از اعضای اصلی ایده دهنده برای افزایش قیمت نفت در بازار بوده است.

پیش از این وزیر انرژی امارات در توئیتی اعلام کرد که کمیته نظارتی اعضای اوپک و غیر اوپک در ۱۲ سپتامبر در ابوظبی برای بازنگری در قیمت نفت دیدار خواهند کرد.

آنچه که در پیش‌بینی‌های سازمان جهانی انرژی آمده است، حاکی از آن است که اعضای اوپک و همینطور اعضای غیر اوپک قصد دارند تا مارس ۲۰۲۰ کاهش مجدد تولید داشته باشند تا قیمت‌ها روند صعودی پیدا کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اوپک عربستان سعودی قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • واردات نفت خام آسیا در ماه آوریل کاهش یافت
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت