Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@06:38:36 GMT

ویزیت رایگان روستاییان و عشایر ایوان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۲۹۵۹

ویزیت رایگان روستاییان و عشایر ایوان+تصاویر

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی ایوان گفت :در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه عشایری و روستایی شهرستان ایوان بیش از 500نفر از عشایر و روستانشیان ایوان ویزیت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "مالک رستمی"، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ایوان گفت :در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه عشایری و روستایی شهرستان ایوان بیش از 500نفر از عشایر و روستانشیان ایوان ویزیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی  اظهار کرد : این تعداد افراد توسط 3اکیپ پزشکی شامل ،کارشناس بهداشت و دارویی در روستا های نرگسی، بچهار مله، تعل و گیلانه و مناطق عشایری مورد ویزیت قرار گرفتند.

وی به میزان داروی توزیع شده در بین  این افراد اشاره کرد و افزود: اعتبار هزینه شده در راین راستا 50میلیون ریال می باشد.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ایوان با اشاره ارتقای شاخص سلامت و امید به زندگی در مناطق روستایی و عشایری ایوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای این نظام توسعه خدمات بهداشتی در مناطق محروم و دوردست است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری