Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزه فاضلی، مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری مرحله شهرستانی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در اهواز خبر داد و گفت: زمان برگزاری این مرحله از مسابقات قرآن، در سراسر استان 28 شهریورماه خواهد بود.

وی اعلام کرد: این مسابقات در رشته‌های تفسیر، مفاهیم، حفظ قرآن(26 سوره آخر قرآن، جزء 30  یا 1 جزء، سوره بقره، 5 جزء اول، 10 جز اول، 15 جزء اول، 20 جزء اول، حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق شهریورماه در سطح شهرستان‌های استان(مرحله مقدماتی) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی همچنین با بیان اینکه نام‌نویسی در مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر تا پایان مرداد ادامه دارد، افزود: علاقه‌مندان جهت نام‌نویسی در این مسابقات به ادارت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خود مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران مسابقات قرآن اهواز قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در خوزستان گفت: در مرحله اول آزمون سراسری امسال که امروز و فردا جمعه برگزار می‌شود، بیش از ۷۱ هزار داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند.

دکتر رحیم پیغان افزود: این داوطلبان در ۴۷ حوزه امتحانی و در گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، زبان‌های خارجه و هنر با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: صبح امروز  ۲۷ هزار و ۴۲۵ داوطلب گروه علوم انسانی و ۵ هزار و ۸۹۷ داوطلب گروه علوم ریاضی و فنی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: عصر امروز نیز یک هزار و ۹۶۷ داوطلب گروه زبان خارجه و ۴ هزار و ۷۲ داوطلب گروه هنر در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

دکتر پیغان اظهار کرد: فردا جمعه نیز  ۳۲ هزار و ۲۲۸ داوطلب گروه علوم تجربی در آزمون سراسری با هم به رقابت می‌پردازند.

وی گفت:مرحله دوم آزمون سراسری در روز‌های ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران