Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلم سینمایی یادم تورا فراموش قرار است تابستان امسال در سینماهای سراسر کشور اکران شود اما ناصر محمدخانی (بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس) طی نامه‌ای به شورای صنفی نمایش تقاضا کرده بود تا از اکران فیلم یادم تورا فراموش ساخته علی عطشانی جلوگیری شود.

علی عطشان، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم "یادم تو را فراموش" درباره این نامه و تقاضای ناصر محمدخانی گفت: هنوز صحت و سقم این نامه برای من ثابت نشده و آنچه که شنیدم و دیدم همان چیزی است که در رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی منتشر شده و هنوز نامه اصلی ایشان را ندیده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با فرض وجود چنین نامه‌ای نیز باید بگویم که فیلم یادم تو را فراموش و داستان آن هیچ ارتباطی به زندگی و ماجراهایی که برای ناصر محمدخانی رخ داده ندارد و تمام شخصیت‌های فیلم کاملا متفاوت هستند. مثلا شخصیت اصلی فیلم ما فرزند ندارد درحالیکه ناصر محمدخانی در زندگی واقعی فرزند دارد و کاراکتر اصلی فیلم کاملا متفاوت است و هیچ ارتباطی به زندگی ناصر محمدخانی ندارد.

عطشانی افزود: اینکه هرکدام از مخاطبان بعد از دیدن هر فیلمی بگویند که مثلا بخشی از داستان فیلم شبیه زندگی آنهاست، امری طبیعی است اما اینکه بخواهیم به دلیل بعضی شباهت‌های کوچک خواستار عدم نمایش یک فیلم شویم، درست نبوده و در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست.

عطشانی ادامه داد: برای ما تنها مرجع و نهادی که برای نمایش و اکران یک فیلم یا عدم اکران آن به رسمیت شناخته می‌شود سازمان سینمایی است و تا زمانی که سازمان سینمایی امری را رسمی به ما اعلام نکند، ما به فضاسازی‌های برخی کانال‌های تلگرامی اهمیتی نمی‌دهیم.

عطشانی درباره برنامه اکران این فیلم گفت: تلاش داریم تا پایان تابستان فیلم یادم تو را فراموش را اکران کنیم و پخش آن با شرکت رسانه‌ فیلم‌سازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی است.

فیلم یادم تو را فراموش با بازی حسین یاری، میترا حجار، ماه‌چهره خلیلی و مازیار فلاحی ساخته شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی عطشانی ناصر محمد خانی فیلم یادم تو را فراموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748276

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان