Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌سرپرست ارژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از ۶۰ مصدوم و یک کشته ‌در ‌حوادث ترافیکی جاده های مواصلاتی به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اورژانس استان محسن جلیل با بیان اینکه امروز جمعه روز شلوغی و پرکاری برای پرسنل آمبولانس‌های ۱۱۵ بویراحمد و دنا بود، گفت: از صبح ساعت هفت تا ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۸ مردادماه ۶۰ مصدوم و یک فوتی در حوادث ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان توسط اورژانس امدادرسانی شده‌اند که بیشترین این تصادفات در شهرستان بویراحمد و دنا گزارش شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اولین تصادف منجر به مرگ در ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه در محور" یاسوج به شیراز" قبل از "تنگ تیزاب" گزارش شد، افزود: متاسفانه این حادثه یک ‌فوتی و پنج مصدوم در پی داشت که مصدومان توسط اورژانس تنگ سرخ و اردکان(فارس) بعداز ارایه خدمات پزشکی به بیمارستان امام حسین(ع) اردکان انتقال داده شدند‌.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به تصادفات بالای ۴ مصدومی این روز که توسط مرکز مدیریت عملیات در سامانه حوادث کشور به ثبت می‌رسد، اظهارکرد: ۵ مورد تصادف با ۳۵ مصدوم امروز توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات فوریتی دانشگاه علوم پزشکی پوشش داده شده که‌ با مدیریت مرکز کنترل و هماهنگی عملیات های فوریتی توسط آمبولانس های اورژانس و در صورت نیاز هلال احمر بعداز خدمات پزشکی اورژانس به بیمارستانهای انتقال داده شدند .

جلیل در توضیح تصادفات بالای ۴ مصدومی امروز که توسط مرکز مدیریت عملیات مدیریت شدند، بیان کرد: انحراف پاترول در "ده شیخ "با ۱۱مصدوم تصادف، پژو با پژو در کاکان ۸ مصدوم، تصادف پژو ۲۰۶با پراید در "تنگ سریز"، جاده یاسوج- اصفهان ۵مصدوم و تصادف پژوپارس با ۴۰۵در جاده یاسوج- شیراز یک فوتی و ۵ مصدوم و همچنین تصادف پژو در سه راهی راک محور قلعه رئیسی- دهدشت با ۵مصدوم گزارش شد که در مجموع ۳۵مصدوم در سامانه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات فوریتی مدیریت و به ثبت رسید.

وی ادامه داد: روز جمعه در گچساران ۲ مورد تصادف با دو مصدوم گزارش شد در کهگیلویه، ۵ مورد تصادف با ۱۱ مصدوم گزارش شد و در شهرستان بهمئی هیچ‌گونه تصادفی گزارش نشده است .

جلیل اضافه کرد: در مجموع روز جمعه ۶۰ مصدوم و یک فوتی توسط اورژانس ۱۱۵ امدادرسانی و در صورت نیاز به بیمارستانهای استان انتقال داده شدند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرهنگ همتی زاده با بیان این مطلب افزود: پنج نقطه از این تعداد در شهر سنندج شناسایی شده که قرار است تا خرداد ماه سالجاری این نقاط ایمن سازی شود.
وی عنوان کرد: مهمترین اقدام برای بهبود ایمنی و کاهش تصادفات دورن شهری ، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح آنهاست
رئیس پلیس راهور استان کردستان در جواب گوینده خبر صدا و سیمای مرکز کردستان مبنی بر اینکه آیا میزان تصادفات شهری منجر به فوت در کردستان کاهش داشته یا نه گفت: سال گذشته در مجموع 400 مورد تصادف فوتی جرحی و خسارتی در کردستان به وقوع پیوست که از نظر تصادفات فوتی 10 درصد در مقایسه با سال قبل از آن کاهش داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد