Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@08:47:26 GMT

انتقال مشکوک نجفی از زندان به بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۳۳۳۵

صراط:

شنیده می‌شود شهردار سابق تهران از زندان اوین به بیمارستان برده شده که البته دلیل آن اعلام نشده است.

به گزارش رکنا پیشتر محمد علی نجفی به دلیل خودکشی در بیمارستان بستری شده بود. هنوز هیچ منبع دارای صلاحیتی این شنیده را تایید نکرده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نجفی زندان اوین بیمارستان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد

سن سیرو مقابل جنوا روز ساکتی خواهد داشت.

طرفداری | هواداران افراطی میلان (اولتراها) تایید کردند که در بازی بعدی سری آ مقابل جنوا، سکوت اختیار خواهند کرد و از هواداران عادی نیز خواستند همین کار را انجام دهند تا باشگاه را به «ادامه سرمایه‌گذاری» و انتخاب مربی‌ای که بتواند «تیم را به وجد آورد» تشویق کنند. در بیانیه کوروا سود آمده:

 یکشنبه مقابل جنوا، هیچ بنری نصب نخواهیم کرد، پرچمی تکان نخواهیم داد و از هرگونه حمایتی خودداری خواهیم کرد. ما از سایر هواداران دعوت می‌کنیم به اعتراضی بپیوندند که تنها هدف آن تشویق باشگاه برای ادامه سیاست سرمایه‌گذاری است که تابستان گذشته آغاز شد، انتخاب مربی‌ای که بداند چگونه تیم را به وجد آورد و از بازیکنان جوان بازی بگیرد. همچنین می خواهیم تیم بازیکنانی مناسب برای پست‌هایی که در این فصل خالی ماندند جذب کند‌. تصمیم‌گیری و انتخاب اسم برعهده ما نیست، اما باشگاه باید نشانه‌ای قوی ارسال کند که می‌خواهد پروژه‌ای را که تابستان گذشته آغاز شد، تقویت کند. همیشه با میلان در قلبمان.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • آنچه درباره امام صادق‌(ع) کمتر شنیده‌اید
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی