Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@17:45:28 GMT

۳هزار طرح اشتغال زایی به بانک های هرمزگان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۴۴۷۷

۳هزار طرح اشتغال زایی به بانک های هرمزگان معرفی شد

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان روز شنبه در جمع خبرنگاران تعداد اشتغال پیش‌بینی شده برای این تعداد طرح را ۱۱ هزار و ۷۷۹ نفر ذکر کرد.

به گفته هادی ابراهیمی، تاکنون  یک‌هزار و ۷۴۷ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۷ هزار و ۱۶۶ نفر،  با اعتبار ۲ هزار و ۶۶۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درصد پرداخت تسهیلات را به نسبت اعتبار تخصیصی ۶۷ درصد اعلام کرد و بیان داشت: بیش‌ترین پرداختی‌ها در رسته‌های اولویت‌دار از جمله محصولات گلخانه‌ای، شیلات و آبزیان، پرورش دام سبک و سنگین، صنایع غذایی و تبدیلی تکمیلی کشاورزی، خدمات حمل و نقل و لجستیک، گردشگری، صنایع دستی و بوم‌گردی است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان ادامه داد: ۶۴ درصد از طرح‌های پرداختی نیز مربوط به طرح‌های جدید، ۳۴ درصد سرمایه در گردش و ۲ درصد توسعه‌ای است.

به گفته ابراهیمی، طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار، طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی، طرح مشوق‌های بیمه‌ای کارفرمایی و طرح‌های خرد اشتغال  را از جمله طرح‌های مربوط به سیاست فعال بازار کار است.

۹۸۸۷/۶۰۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اشتغال بازار کار حمل و نقل صنایع دستی کشاورزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود

حبیب مسیحی تازیانی مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: بخشی از پسماند‌های پزشکی هرمزگان در مراکز بهداشت روستایی تولید می‌شود که دانشگاه علوم پزشکی برای نظارت بر انتقال و بی خطرسازی و دفع ایمن آنها مسئولیت دارد و بی توجهی به آن خطرناک است.

وی میزان تولید پسماند در روستا‌های هرمزگان را سالانه ۵۲۰ هزار تن اعلام و اضافه کرد: این میزان با پسماند‌های شهری استان برابر است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با اشاره به تولید بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰هزار تن پسماند صنعتی و روزانه بیش از ۴۰۰ تن پسماند ویژه در استان خواستار به روز رسانی شیوه‌های مدیریت پسماند در استان شد.

وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی نیز سالانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن ضایعات تولید می‌شود که به نظر می‌رسد متولیان این حوزه عملکردی برای فرآوری آنها ندارند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان با اشاره به ضرورت توجه مدیران صنایع به مدیریت پسماند‌های صنعتی و ویژه تصریح کرد: قانون‌گذار مجازات‌هایی برای مدیران خاطی در حوزه محیط زیست در نظر گرفته است.

مسیحی تازیانی ادامه داد: برای مدیریت پسماند شهری، در ۴۸ شهر مطالعات پایان یافته و طرح مدیریت پسماند ۴۱ شهر مصوب شده که اجرای آن نیازمند اختصاص اعتبار است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری کارگاه مدیریت پسماند صنعتی توسط شرکت «سپنتامهام ایرانیان» از مشارکت بخش خصوصی در آموزش استقبال کرد و آن را نتیجه درک عملی مفهوم حفظ محیط زیست به عنوان یک وظیفه همگانی دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد