Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز امور مدرسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با همکاری دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، در تابستان سال ۹۸ اقدام به برگزاری ۳ دوره بالندگی (عمومی) در رشته های اخلاق علمی و حرفه ای، اندیشه اسلامی و مبانی انقلاب کرده است.

همچنین، روش و مدیریت تحقیق و ۲۹ دوره توانمندسازی(تخصصی) در رشته های حسابداری، الکتروتکنیک، ارتباط تصویری، ساخت و متالوژی، نساجی، طراحی دوخت، صنایع شیمیایی، مکانیک، عمران و الکترونیک در کل کشور، از دیگر دوره هایی است که با اولویت برگزاری دوره ها در صنعت، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاس های آموزشی آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

همچنین ۹۵۵ استاد با مجموع  ۲۱۵۵۲ نفر ساعت جهت حضور در کلاسهای آموزشی این دوره ثبت نام کرده اند و زیر نظر استادان خبره و صنعتگران با تجربه، آموزش می بینند.

کد خبر 4688962 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای اساتید دانشگاه طرح ضیافت اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 98 سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت آموزش پزشکی منصور غلامی انتخاب رشته دانشگاه تهران مصاحبه دکتری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشجویان ظرفیت پذیرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان