Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@21:35:48 GMT

ترامپ هالیوود را منشاء رواج نژادپرستی دانست

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۴۷۳۶

ترامپ هالیوود را منشاء رواج نژادپرستی دانست

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت: افراد حاضر در هالیوود را نخبه و زبده نمی‌دانم به نظر من نخبگان افرادی هستند که موضوعات مختلف در زمینه‌های مختلف را دنبال می‌کنند، اما هالیوود واقعا وحشتناک است.

وی افزود: شما درباره نژاد پرستی صحبت می‌کنید در حالی که هالیوود نژاد پرست است کاری که آن‌ها با پخش فیلم‌های از این قبیل انجام می‌دهند برای کشور ما واقعا خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که هالیوود انجام می‌دهد یک صدمه بسیار بزرگ برای کشورمان است.

ترامپ هیچ گونه مثالی برای خطاب کردن هالیوود به عنوان یک نژاد پرست ارائه نداد. ترامپ مرتبا از سوی هنرمندان و صنایع فیلم سازی به خاطر سیاست‌هایش و به خاطر آن که شخصا به نژاد پرستی دامن می‌زند مورد انتقادات شدید قرار گرفته است.

این اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره هالیوود احتمالا از افزایش خشم محافظه کاران نسبت به تعلیق پخش فیلم "شکار (the hunt) " نشات گرفته است؛ فیلمی که ظاهرا طرفداران ترامپ را نشان می‌دهد که توسط لیبرال‌ها شکار شده‌اند. لیبرال‌هایی که به اسرای خود به عنوان "رقت انگیزها" اشاره می‌کنند. رقت انگیز‌ها اسم مستعاری است که توسط هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی به برخی از طرفداران ترامپ اطلاق شده است.

این فیلم قرار بود ۲۷ سپتامبر منتشر شود، اما پس از تیراندازی‌های گسترده اخیر در ال پاسو و دیتون مجوز پخشش متوقف شد. به طور کامل مشخص نیست که آیا این فیلم بر لیبرال‌هایی که محافظه کاران را شکار می‌کنند متمرکز است یا خیر، اما ظاهرا درباره گروهی از افراد ثروتمند است که انسان‌ها را شکار می‌کنند. در خلاصه این فیلم آمده است ۱۲ غریبه در جنگلی بیدار می‌شوند آن‌ها نمی‌دانند که کجا هستند و چطور به اینجا رسیدند آن‌ها نمی‌دانند که برای هدف ویژه‌ای یعنی شکار انتخاب شده‌اند.

ترامپ همچنین در توییتی نوشته بود: لیبرال‌های هالیوود نژاد پرست واقعی هستند و برای کشور ما بسیار مضر محسوب می‌شوند آن‌ها خودشان خشونت به بار می‌آورند وسپس تلاش می‌کنند تا دیگران را مقصر بدانند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ هالیوود نژاد پرستی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار دیدنی مار کبرا با بطری

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 ویدیویی از یک مرد هندی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که با یک بطری یک مار کبرا را شکار می‌کند. خونسردی و تسلط این مرد هندی در شکار کبرا را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی
  • شکار موش کور توسط گرگ + فیلم
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!