Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره شیاطین سرخ سعی به روحیه دادن به جوانان تیم دارد. 

طرفداری- به باور رایان گیگز، دنیل جیمز می‌تواند با فشار بازی کردن در منچستریونایتد کنار بیاید.

به گزارش میرر، این وینگر ۲۱ ساله که اولین خرید اوله گونار سولسشر در منچستریونایتد نام گرفت، می‌تواند فردا (یکشنبه) اولین بازی رسمی خود برای شیاطین سرخ را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی او در تیم ملی ولز، به شاگرد و هموطنش اعتماد کامل دارد.

دن مشکلی با این قضیه نخواهد داشت. او پسری سر به زیر است و که فقط می‌خواهد فوتبال بازی کند، پیشرفت کند و بهترین باشد. حدود یک سال قبل، به شکل قرضی در شرزبری حضور داشت ولی من طی شش ماه گذشته، تغییرات عظیمی در حالت ذهنی و قوای جسمانی او مشاهده کرده‌ام. او هم مثل هر وینگر جوانی، در زمین جلو و عقب خواهد رفت. به کریستیانو رونالدو نگاه کنید که در ۱۸ ماه ابتدایی حضورش در منچستریونایتد چگونه بود و حالا چگونه است. در حال مقایسه دن با رونالدو نیستم، بلکه می‌گویم همیشه ابهاماتی در مورد پاس نهایی و توان گلزنی وینگرهای جوان وجود دارد. دن هم همین طور است. اما وقتی روی دور باشد، متوقف کردنش خیلی سخت می‌شود و به نظرم طرفداران یونایتد را در بازی‌های زیادی در فصل جاری به وجد خواهد آورد. ما رگه‌هایی از این را در پیش فصل دیدیم. من هم هیجان زده هستم چون از توانایی‌هایش آگاهم. این بهانه‌ای به من می‌دهد (تا به عنوان سرمربی ولز) به تماشای بازی‌های یونایتد بنشینم. 

گیگز همچنین امیدوار است میسون گرینوود به فرم خوبش در پیش فصل ادامه دهد و در میادین بزرگ بدرخشد.

گرینوود را می‌پسندم ولی بازی کردن در تمامی هفته‌ها به عنوان مهاجم مرکزی یونایتد، چیز دیگری است. جوانان زیادی از آکادمی به تیم اصلی نیامدند تا در نوک خط حمله بازی کنند. مارکوس رشفورد این کار را انجام داده است ولی معمولا برای این پست بازیکنی می‌خریدند. به نظرم با توجه به استعداد میسون، در فصل جاری چیزهای زیادی از او خواهیم دید. هر بار بازی‌هایش را می‌بینم، از او خیلی خوشم می‌آید ولی میسون هنوز سنی ندارد و در حال یادگیری بازی است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و برنلی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و برنلی

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - برنلی) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748352

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!