Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهادی گفت: ۲۰۹ پایگاه ثابت و سیار در استان قزوین پیش بینی شده که نذورات عید قربان را جمع آوری می کنند، البته مساجد و موسسات هم می توانند این کار را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فرزاد فرهادی» در نشست خبری که امروز (شنبه ۱۹ مرداد) در سالن جلسات کمیته امداد قزوین برگزار شد، بیان کرد: در آستانه عید قربان قرار داریم که یکی از برنامه های مهم و اثرگذار برای تأمین معیشت خانواده های نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در سال گذشته حدود ۲ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار در قالب قربانی را در عید قربان دریافت کرده و به دست خانواده های نیازمند رساندیم.

 

وی عنوان کرد: کمیته امداد به دنبال این است که کار مردم را به مردم واگذار کند که نمونه بارز آن، تأسیس مراکز نیکوکاری بود که تا پایان سال ۹۶ تعداد ۱۴ مرکز داشتیم و این تعداد امروز به ۳۶ مرکز نیکوکاری رسیده است که این امر با استقبال مردم محقق شده و با این کار، امور ساده تر و بهتر انجام می شود.

 

فرهادی اعلام کرد: امسال هم در برنامه داریم که بحث عید قربان با حضور خود مردم پیگیری کنیم و از همین رو تعامل با موسسات خیریه بیش از گذشته صورت گرفته است و منابعی را در اختیار موسسات خیریه قرار می دهیم تا ان شاالله با همکاری مددکاران کمیته امداد این کمک ها را توزیع کنیم.

 

وی تأکید کرد: همچنین با آستان قدس رضوی تفاهم نامه ای امضا کردیم تا امسال بحث قربانی کردن دام را با اینها وارد کار شویم.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: پیش بینی می کنیم در عید قربان سال جاری ۳ میلیارد تومان در آمد داشته اشیم که برای این منظور کارهای مقدماتی انجام شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که می خواهد در قزوین انجام شود و این کار با همکاری دامپزشکی، شهرداری و شورای شهر اجرا می شود، ایجاد قربانگاه در شهر قزوین است که این مکان در میدان مادر قزوین ایجاد می شود.

 

فرهادی گفت: از همین رو در نظر داریم ذبح دام عید قربان در این قربانگاه انجام شود و درهمان روز گوشت در بین خانواده های نیازمند توزیع شود، این کار از فعالیت های اصلی ما در عید قربان است همچنین سعی کردیم با حاجیان هم ارتباط داشته باشیم تا آنها هم مساعدت هایی به نیازمندان داشته باشند.

 

وی افزود: ۲۰۹ پایگاه ثابت و سیار در استان پیش بینی شده که نذورات عید قربان را جمع آوری می کنند، البته مساجد و موسسات هم می توانند این کار را انجام دهند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: ما کد مهربانی  #۰۲۸*۰۱*۸۸۷۷* هم داریم که افراد خیر می توانند از این طریق کمک هایی خود را داشته باشند و همچنین شماره ۳۳۸۰۸ شماره دیگری است که نیکوکاران می توانند از این طریق مساعدت های خود را داشته باشند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خبرنگار خطبه های نماز جمعه روزنامه کانون های مساجد نماز جمعه مراسم گرامیداشت روز خبرنگار نذورات عید قربان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته