Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:33:26 GMT

محرومیت مردم ننله سنندج از ابتدایی‌ترین امکانات شهری + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۵۲۲۷

محرومیت مردم ننله سنندج از ابتدایی‌ترین امکانات شهری + فیلم

‍‍‍‍‍‍

مردمان نواحی منفصل شهری "ننله" سنندج از ابتدایی‌ترین امکانات زندگی شهری محروم‌ هستند و پس از گذشت ماه‌ها هنوز وعده‌های استاندار کردستان برای حل مشکلاتشان عملی نشده است. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، "ننله" یکی از نواحی منفصل شهری سنندج است که با بیش از 14 هزار نفر جمعیت در 5 کیلومتری شهر سنندج واقع شده است؛ مردمان این منطقه از ابتدایی‌ترین امکانات زندگی محروم‌ند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند برخی از دولتمردان و مسئولان شهری مدعی‌ند که خدمات خوبی به مردمان مناطق حاشیه‌نشین سنندج ارئه شده اما حقیقت این است که برخی از این مردم آنچنان فقیرند که گاهی تنها داشتن امکانات فرهنگی، آموزشی، رفاهی، ورزشی و اولیه زندگی برایشان آرزو است اما صبور بودن و نجیب بودنشان همیشه باعث شده کمتر دیده شوند.

مردمانی که در «ننله» تنها منبع درآمدشان یارانه است و شغلی برای امرار معاش ندارند و برای گذران زندگیشان هر روز با مشکلاتی زیادی همچون بوی زباله و فضولات حیوانی، کوچه‌های خاکی، نبود امکانات آموزشی و دبیرستان، نبود امکانات فرهنگی و ورزشی، تعطیلی داروخانه و نبود پزشک دست و پنجه نرم می‌کنند.

مشکلات مردم نایسر سنندج به فراموشی سپرده شده‌ است + فیلمروایتی تلخ از زندگی ساکنان نواحی منفصل شهری "ننله" سنندج؛ مردمانی که از هر لحاظ محرومند+فیلماستاندار کردستان: وعده‌هایم را به مردمان نواحی منفصل شهری "ننله" سنندج عملی می‌کنم

هر چند سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و بسیج سازندگی با احداث و راه‌اندازی شهربازی در «ننله» کمی از دردها و رنج‌های این مردم صبور و محروم را از بین برده است اما جوانانی هستند که به‌دلیل نبود مدرسه دبیرستان در «ننله» و عدم توانایی مالی برای رفتن به مدارس شهری ترک تحصیل کرده‌اند!

فقر این مردم اصیل و صبور به حدی است که در گزارش میدانی خبرنگاران تسنیم از بررسی مشکلات مردمان «ننله» همگی با ابراز گله‌مندی می‌گفتند که چرا دولتمردان و مسئولان شهری به مشکلاتمان توجه نمی‌کنند؟؛ آیا چشم دیدن وضعیت زندگی ما را ندارند؟

این گله‌مندی‌های مردم ننله در حالی مطرح شده که استاندار کردستان پنجم اردیبهشت‌ماه امسال در جمع سازمان‌های مردم نهاد استان گفت: «همه وعده‌هایم را برای تامین زیرساخت‌های ورزشی، ساماندهی فاضلاب و ساخت مدرسه در ننله سنندج عملی خواهم کرد» اما بررسی‌های میدانی خبرنگاران تسنیم و شواهد حاکی از آن است که وعده‌های پوچ و عوامفریبانه «مردانیا» استاندار همچنان بر زمین مانده و هیچ اقدام عملی برای حل مشکلات مردمان این نواحی منفصل شهری انجام نشده است.

استاندار کردستان: وعده‌هایم را به مردمان نواحی منفصل شهری "ننله" سنندج عملی می‌کنم

گرچه مشکلات مردم ننله سنندج آنقدر زیاد است که بیان آن در این گزارش نمی‌گنجد، اما در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگاران تسنیم از گوشه‌ای از وضعیت زندگی مردمان این مناطق را ببینید و قضاوت به خود مردم سپرده می‌شود:

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما امروز برخی نواحی در استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی نواحی کرمان و جنوب یزد رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد .
این وضعیت فردا؛ یکشنبه ۹ اردیبهشت، در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت. از روز سه شنبه سامانه بارشی از غرب کشور وارد شده و بارش در نوار غربی آغاز خواهد شد.
برای سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی شده که در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود