Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@10:23:58 GMT

آقای بازیگر از نقش متفاوتش در «مرگ خاموش» می گوید

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۵۴۹۶

امیرمحمد زند بازیگر جوان سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: تصویربرداری سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب به پایان رسیده است و در حال گذراندن مراحل فنی است.

اخبار چهره ها _ وی در ادامه در مورد نقش خود در سریال «ستایش ۳» اظهار کرد: من در این سریال امتداد نقش خود را که داماد شخصیت ستایش که یک وکیل بود را بازی کردم و نقش به‌صورت عرضی تأثیرگذارتر و به لحاظ طولی کمتر شده است و مدت چهار ماه درگیر پروژه بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: سریال «مرگ خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری، بعد از مدت‌ها تصویربرداری در داخل و خارج از ایران به پایان رسیده است و آن سریال نیز در مراحل فنی قرار دارد، موضوع این فیلم بخشی به مسائل اطلاعاتی-امنیتی برمی‌گردد و بخشی نیز به مبارزه با مواد مخدر می‌پردازد، در این سریال بازیگران زیادی حضور دارند و گمان می‌رود سریال با استقبال خوبی مواجه شود و باید بگویم یکی از متفاوت‌ترین نقش‌هایم را در این سریال بازی کردم.

امیرمحمد زند در ادامه در خصوص فیلم «آکاردئون» تصریح کرد: فیلم سینمایی آکاردئون به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب برای اولین بار در جشنواره فیلم شهر اکران شد، اما هنوز زمان اکران عمومی آن مشخص نیست، این فیلم با روایت زندگی یک زوج جوان و یک زوج پیر و تفاوت این دو نسل، به روابط بین زوجین می‌پردازد، در این فیلم هنرمندانی، چون مسعود ولدبیگی، شیرین یزدان بخش، ویدا جوان، طوفان مهردادیان و دیگر عزیزان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازیگر سریال «ستایش» در رابطه با علاقه شخصی‌اش به کارگردانی اظهار کرد: پیگیر فعالیت در جایگاه کارگردانی هستم چرا که هم در این رشته تحصیل‌کرده‌ام و هم به آن علاقه دارم و آخرین فیلمم به نام «یک آن اشتباه» در جشنواره‌های بین‌المللی حضور داشته است، از طرفی منتظر فراهم شدن شرایط هستم که مساعدتی برای ساخت فیلم بلندم شود و وزارت ارشاد مجوز کارگردانی بنده را صادر کند تا بعد به سراغ جذب سرمایه و ساخت فیلم بروم.

وی افزود: مقوله کارگردانی سخت‌تر از مقوله بازیگری است چرا که در مقام کارگردانی نیاز به همراهی و حمایت بیشتری است، به‌ خصوص فیلم اول، اما من با جدیت در تلاش هستم که در اولین فرصت فیلم بلند خود را بسازم.

زند پیرامون اولویت‌های خود برای بازی در نقش‌های متفاوت اظهار کرد: پایه اصلی فیلم‌ها، فیلمنامه است و اولویت اول من برای پذیرش نقش فیلمنامه و پس‌ از آن کارایی نقش پیشنهاد شده در فیلمنامه و در آخر کارگردان و گروه عوامل و بازیگران اهمیت دارند.

وی در خصوص فعالیت‌های آینده‌اش خاطرنشان کرد: به‌تازگی با سریال «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی قرارداد امضاء کرده‌ام، این اثر یک سریال بیست‌وشش قسمتیِ دفاع مقدسی است، در مرحله پیش‌تولید بوده و به یاری خداوند به‌زودی کلید خواهد خورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون مرگ خاموش امیرمحمد زند بازیگر ستایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

هدیه خوشگلی که رونالدو از عربستانی‌ها دریافت کرد 

یک تحقیق تازه روی بیماری آسم


دلیل استقبال تماشاگران ایرانی از «مست عشق» فاش شد


چرا باید به نسل «زد» امیدوار بود؟


چرا آدم‌خواری بین برخی قبایل رواج داشت؟


هشدار مهم و حیاتی اپل برای آیفون‌بازها


استایل پر زرق و برق بازیگر زن «آوای باران» در چین


گوشی نوستالژیک با ظاهری جدید در راه است


چگونه می‌توانیم بهترین هتل را در کیش رزرو کنیم؟


عکسی از یک قبض برق که با دیدنش متعجب می‌شوید


اعتراض خواننده مشهور به پخش اثرش در «نون‌خ»
فال روزانه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳


جزئیات جدید از مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در شیراز


خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
سریال مشهور ایرانی، کپیِ سریال ترکی ازل از آب درآمد


مدارس این شهر امروز تعطیل شد
جزئیات مرگ تلخ و تکان‌دهنده آهوی ۱۳ ساله
عکسی از بازیگر جیمزباند که شوکه‌تان می‌کند


زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کرد


اقدامی که بلای جان تخت‌جمشید و بیستون شده است

دیگر خبرها

  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت