Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در حوزه ارتباطات در جهان جزو کشورهای برتر و حلقه نخست دنیا قرار دارد و جهان در مقابل نخبه‌های ایران در این حوزه سر تعظیم فرود می‌آورد. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، سید حسین نقوی حسینی صبح امروز در آئین افتتاح سامانه متمرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران در شهرستان قرچک که با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به پیشرفت‎‌های ایران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: ایران در حوزه ارتباطات در جهان جزو کشورهای برتر و حلقه نخست دنیا قرار دارد و جهان در مقابل نخبه‌های ایران در این حوزه سر تعظیم فرود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بهره‌مندی شهروندان شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران از خدمات وزارت ارتباطات افزود: در حوزه ارتباطات در شهرستان‌های جنوب شرق بیش از 40  میلیارد ریال هزینه شده است و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی سپس با تأکید بر مدیریت فضای مجازی تصریح کرد: در حال حاضر ایراداتی به فضای مجازی گرفته می‌شود که در این راستا باید با انجام اقدامات زیربنایی توسط وزارت ارتباطات و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی، فضای مجازی را به سمت و سوی اقدامات انقلابی پیش برد.

کارگروه تولید محتوای فضای مجازی مازندران تشکیل می‌شود‌رئیس صداوسیما: رادیو و تلویزیون نباید از فضای مجازی عقب بماندغفاری: حضور دانشجویان در فضای مجازی را آسیب نمی‌دانیم

درخواست افزایش پهنای باند اینترنت قرچک از وزیر ارتباطات

در ادامه بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اقدامات دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: از وزیر ارتباطات درخواست داریم در زمینه افزایش پهنای باند اینترنت این منطقه دستورات مساعدی صادر کند.

وی بیان کرد: شهرستان قرچک با 63 هزار مشترک مخابرات یکی از شهرستان‌های پیشرو در امر ارتباطات است که تمامی مناطق آن اعم از مناطق شهری و روستایی از خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت و خدمات اپراتورهای مختلف تلفن همراه برخوردار است.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه با افتتاح سامانه متمرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران دیگر نیازی به مرکز مخابرات تهران نیست افزود: مرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران در سال‌های گذشته به صورت متمرکز در تهران مستقر بود که اکنون با افتتاح این مرکز شهروندان شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران می‌توانند در زمان تماس گرفتن با سامانه 118 به مرکز تهران متصل شوند.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ