Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:40:14 GMT

روس‌نفت به دنبال دریافت خسارت برای کاهش تولید نفت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۵۷۵۴

روس‌نفت به دنبال دریافت خسارت برای کاهش تولید نفت

شرکت روس‌نفت که بزرگترین تولیدکننده نفت روسیه است برای نخستین بار اعلام کرد به دنبال دریافت خسارت از شرکت ترانس‌نفت برای کاهش تولید نفت به دلیل آلودگی در شبکه خط لوله این شرکت است.

به گزارش ایسنا، این آلودگی که برای اولین بار در آوریل از سوی بلاروس کشف شد، به توقف صادرات نفت از طریق خط لوله دروژبا و کاهش تولید در روسیه که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت جهان است، منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روس‌نفت در اظهارنظر کم سابقه‌ای درباره آلودگی نفت اعلام کرد نتایج سه ماهه دوم بر مبنای استانداردهای محاسباتی روسیه شامل ضرر ناشی کاهش تولید نفت به دلیل خسارت حاصل از آلودگی نفت خواهد بود.

این شرکت اعلام کرد مجبور شده است تولید نفت خود را کاهش دهد زیرا شبکه خط لوله ترانس‌نفت قادر به انتقال آن نبوده است.

روس‌نفت اعلام کرد محاسبه ضرر پس از انجام ارزیابی‌های پیچیده شامل کاهش اجباری تولید نفت در مدت مذکور که ناشی از کاهش حمل نفت در شبکه خط لوله ترانس‌نفت بوده است، کامل خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، ترانس نفت در اواخر ژوییه سقف پرداخت ۱۵ دلار به ازای هر بشکه نفت را برای جبران خسارت آلودگی تعیین کرد با این حال این مبلغ باعث انتقاد خریدارانی شد که آن را بسیار پایین قلمداد کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسنفت آلودگی نفت روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ردپای کدام شرکت‌ها در تولید پلاستیک بیشتر است؟
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند