Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی توسط جهاددانشگاهی در دانشگاه کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، شهرام ملکی امروز 18 مرداد در جریان بازدید از روند آزمون استخدامی آتش نشانی استان ضمن تشکر از جهاددانشگاهی کردستان در برگزاری این آزمون، اظهار کرد: استخدامی سازمان آتش نشانی با مدیریت جهاددانشگاهی و نظارت سازمان شهرداری های همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شرایط برگزاری این آزمون را با کیفیت اعلام کرد و گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی سازمان شهرداری های استان بالغ بر 962 نفر داوطلب از کل استان در این آزمون شرکت کرده اند که پس ارزیابی های انجام شده نفرات قبول شده از سوی جهاددانشگاهی و استانداری اعلام می شوند.

معاون عمرانی استانداری کردستان با بیان این مهم که استخدامی آتش نشانی در چهار رسته شغلی می باشد، عنوان کرد: در این آزمون 4 برابر ظرفیت پذیرش می شوند که در آزمون عملی که مهترین بخش استخدامی است حضور پیدا خواهند کرد.

ملکی در پایان به استخدام 25 نفر در آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی اشاره و یادآور شد: آزمون استخدامی که توسط جهاددانشگاهی استان کردستان مدیریت شده است بسیار دقیق و منظم بوده و ما امیدواریم این روال همچنان در طول دوره های که آزمون برگزار می شود ادامه داشته باشد.

در ادامه حسین نگاری ناظر سازمان شهرداری های کشور با بیان اینکه شرایط برگزاری آزمون کاملا طبق قوانین انجام گرفته شده است، گفت: طبق فراخوانی که از طریق دفترچه اعلام شده بود سهمیه استان کردستان 25 نفر است که در چند رشته شغلی در آتش نشانی جذب می شوند.

وی مدیریت جهاددانشگاهی را در برگزاری این آزمون را مطلوب خواند و ذکر کرد: 962 نفر داوطلب برای جذب در این سازمان به رقابت می پردازند که در پایان نفراتی که نمره قبولی را کسب کنند در آزمون عملی شرکت خواهند کرد.

ناظر سازمان شهرداری های کشور در پایان به استقبال جوانان از این استخدامی اشاره کرد و یادآور شد: حضور جوانان زیادی در این آزمون استخدامی نشان دهنده این است که آمار بیکاری در استان بالا است و پس بر همین اساس باید شرایط استخدامی و برگزاری چنین آزمون های بیشتر باشد.

 

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آتش نشانی استان کردستان بیکاری سازمان آتش نشانی شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان ایران پس از مسابقات قهرمانی کشور از ۱۲ اردیبهشت تا امروز ۱۶ اردیبهشت برگزار شد.   پس از تمرین ۵ روزه، قایقرانان کایاک صبح امروز در آزمون انتخابی شرکت کردند.   این آزمون در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در بخش آقایان و ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در بخش بانوان برگزار شد.   نتایج این آزمون در کمیته فنی بررسی می‌شود و برای ادامه روند اردو‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.   ….   در کایاک ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۳:۴۷.۶۸ دقیقه، در کایاک ۱۰۰۰ متر جوانان مردان محراب آسایش خورشید با زامن ۳:۵۸.۶۰ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال بانوان تانیا کارگرپور با زمان ۲:۰۰.۷۷ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۲:۰۶.۲۳ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۱:۴۵.۵۴ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان محراب آسایش خورشید با زمان ۱:۴۹.۶۳ دقیقه، در کایاک ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال تانیا کارگرپور با زمان ۴۵.۴۱ ثانیه و در کایاک ۲۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۴۶.۱۱ ثانیه در رده نخست قرار گرفتند. ­

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد