Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@03:07:57 GMT

ترویج فرهنگ مطالعه زیرساخت توسعه اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۶۳۷۰

ترویج فرهنگ مطالعه زیرساخت توسعه اجتماعی است

اسحاقی از برگزاری جام باشگاه های کودک و نوجوان استان اردبیل به مدت ۲ روز خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ مطالعه زیرساخت توسعه اجتماعی است

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جام باشگاه های کودک و نوجوان استان اردبیل به مدت 2 روز با حضور 52 نفر از مربیان مهدکودک ها، کتابخانه های عمومی و فعالان کانون های مساجد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان این مطلب که ترویج فرهنگ مطالعه زیرساخت توسعه اجتماعی است، تصریح کرد: طرح جام باشگاه های کودک و نوجوان با هدف برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مربیان و جذب کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح عمومی جامعه است.

 

وی، ادامه داد: شیوه نامه ترویج این طرح به طور کامل تدوین و ابلاغ شده و این کارگاه آموزشی نیز در راستای اجرای این شیوه نامه برگزار شد.

 

اسحاقی، اعلام کرد: این طرح با هدف کمک به افزایش سرانه مطالعه میان کودکان و نوجوانان، تقویت فرهنگ گفت و گو، استدلال و مهارت، بالا بردن اعتاد به نقل در کودکان و نوجوانان، عادت دادن دانش آموزان برای مراجعه به کتابفروشی ها و گسترش فرهنگ همکاری و مشارکت در انجام کارهای گروهی برگزار شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، افزود: از مربیان برتر و فعال در پایان این دوره تقدیر و کتابفروشی های مشارکت کننده نیز تجلیل خواهند شد.

 

این مقام مسئول، اذعان داشت: هر مربی دستکم 12 کودک و نوجوانان را به این جام باشگاه ثبت نام خواهد کرد تا گروه های جمعی برای ترویج مطالعه را تشکیل دهند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خبرنگار بچه های مسجد خطبه های نماز جمعه روزنامه نماز جمعه کانون های مساجد جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان توسعه اجتماعی ترویج فرهنگ مطالعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری اقدام به اهدای کتاب کرد.      همزمان با برگزاری گرامیداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، "طرح هر کلاس، یک قفسه کتاب" در مدارس کم برخوردار شهر یزد با حضور مسئولین اجرا شد و دبستان پسرانه دکتر سیدمحمد بهادری و مدرسه دخترانه خاتمی در منطقه کم‌برخوردار صدرآباد از نعمت قفسه کتاب و سرگرمی فکری برخوردار شدند.     این طرح ماندگار با هدف اجرای برنـامه‌های ســلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری؛ ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد.      

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • برگزاری جشنواره ایران دانا برای ترویج فرهنگ مالکیت فکری و اقتصاد دانش‌بنیان
  • قرایی مقدم، جامعه شناس: فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی به طور غیرمستقیم ترویج پیدا می‌کند/ نمی‌توانید فرهنگ را با زور و از بالا به پایین تحمیل کنید
  • فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود