Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@16:38:40 GMT

دوئل مرگبار سارقان فراری با پلیس گچساران

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۶۵۰۷

دوئل مرگبار سارقان فراری با پلیس گچساران

دوئل مسلحانه ماموران پلیس شهرستان گچساران با سارقان فراری در شهر دوگنبدان 2 کشته و زخمی برجای گذاشت

سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه این حادثه بامداد امروز رخ داد گفت: ماموران پلیس انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در محله فرهنگیان شهر دوگنبدان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

سرهنگ موسوی افزود: با وجود دستور پلیس مبنی بر توقف این خودرو تعقیب و گریز ادامه داشت و از سوی سرنشین این خودرو به خودوری پلیس شلیک شد.
 
وی با بیان اینکه در این درگیری یک نفر از سرنشینان خودروی فراری کشته و یک نفر هم دستگیر شد ادامه داد: در این حادثه یکی از سرنشینان خودروی سمند متواری شده که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی گچساران گفت: از این خودور دو قبضه اسلحه کلاشینکف و ساچمه زنی کشف شد.
 
سرهنگ موسوی افزود: این حادثه از سوی پلیس در دست بررسی است./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!

گوشی قاپ موتورسواری که با هجوم به سوی شهروندان،قصد داشت از چنگ قانون بگریزد،درحالی با شلیک پلیس دستگیر شد که همدست وی از صحنه حادثه گریخت.

به گزارش خراسان، ماموران کلانتری سپاد مشهد هنگام گشت زنی در اطراف مراکز تجاری، ناگهان متوجه موتورسواری شدند که گوشی آیفون زن مسافری را در خیابان بهارستان چنگ زد و به همراه راکب موتورسیکلت از صحنه حادثه گریختند اما راکب که دچار اضطراب شده بود در یک لحظه کنترل موتورسیکلت را از دست داد و هردو نفر واژگون شدند.

درهمین حال مال باخته به همراه اعضای خانواده اش به طرف دزدان گوشی قاپ دویدند ولی یکی از آن ها قمه ای را از زیر لباس هایش بیرون کشید و به سمت شهروندان هجوم برد.

از سوی دیگر نیروهای گشت انتظامی بلافاصله با مشاهده این صحنه، وارد عمل شدند و با شلیک تیر هوایی، دزد خشن را مجبور کردند تا قمه را روی زمین بیندازد. دقایقی بعد حلقه های قانون در حالی به دستان سارق 20 ساله گره خورد که همدست وی با استفاده از تاریکی شب از صحنه حادثه گریخت.

با انتقال وی به مقر انتظامی، بازجویی های تخصصی از این سارق حرفه ای با دستور سرهنگ جوادیعقوبی (رئیس کلانتری سپاد)آغاز شد و تلاش افسران دایره تجسس برای دستگیری همدست فراری وی ادامه یافت.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!