Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نمایش صحنه‌ای دانش آموزان دبیرستان حضرت زهرا (س) این ناحیه با عنوان  آژی دهاک درون  به سرپرستی خانم شهلا فرضی معاون پرورشی این آموزگاه به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور به نمایندگی از خوزستان راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مسابقات در سال تحصیلی جاری و در ۳ سطح مدرسه، شهرستان و استان برگزار شد و پس از آن آثار منتخبین استانی به دبیرخانه کشوری این مسابقات ارسال‌شده است.

نیسی گمراوی بیان داشت: جشنواره فرهنگی هنری امسال از تاریخ ۲۲ مرداد تا ۲ شهریوردر اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.

 سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تقدیر از حوزه پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی فرهنگی هنری؛ مدیر این آموزشگاه و کادر فنی این نمایش صحنه‌ای عنوان کرد: این مسابقات در مدارس باهدف کشف و شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی

راهیابی تیم وعده صادق دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاد اندیشی.

در اولین دوره مسابقات کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی تیم *وعده صادق* (میلاد اکبری سرگروه و سخنگو، محمد فدایی سخنگو، آرمین قبادی پژوهشگر و سید علی حسینی پژوهشگر) دانشگاه آزاد اسلامی با محور سیاسی از چند تیم حاضر این دانشگاه در مرحله استانی با موفقیت به مرحله مجازی کشوری راه یافته و در مرحله مجازی کشوری هم با قدرت توانست تیم واحد اسلامشهر استان تهران را از پیش رو بردارد و به مرحله پایانی که به صورت حضوری در تهران برگزار میگردد راه یابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد