Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به اینکه اگر طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» به انتخابات ۹۸ نرسد چه تضمینی وجود دارد که انتخابات خوبی برگزار شود؟، گفت: این سؤال، سؤال بنده هم هست. اگر قانون نارسا باشد طبیعتاً ممکن است مشکلاتی ایجاد شود و ما هم با این مشکلات روبه رو شویم. تاریخ انتشار: 13:21 - 19 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۵۰۷

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرکزاری میزان، عباسعلى کدخدایى امروز در نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوال میزان مبنی بر اینکه اگر طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» به انتخابات ۹۸ نرسد چه تضمینی وجود دارد که انتخابات خوبی برگزار شود؟، گفت: این سوال، سوال بنده هم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اگر قانون نارسا باشد طبیعتا ممکن است مشکلاتی ایجاد شود و ما هم با این مشکلات روبه رو شویم.

  وی با اشاره به بند‌هایی که هنوز در رابطه با اصلاح موادی از قانون انتخابات اجرایی نشده است، اظهار داشت: در این زمینه اگر قانون لازم الاجرا شود طبیعتا می‌تواند اجرا شود به عنوان مثال در رابطه با ثبت نام از مراجعی که تاکنون برگزار نشده است.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: اجرای این قانون می‌تواند از طرفی در ارتباط با استعفای افراد باشد و چون زمان نگذشته خیلی خوب است این قانون اجرایی شود بنابراین پاسخ مختصر این است که بخش‌هایی از این قانون که اجرایی نشده است می‌تواند به اجرا دربیاید و بخش‌هایی که زمان آن گذشته به آینده موکول شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان قانون انتخابات نامزدهای انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود