Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:26:37 GMT

مفقود شدن یک زن کوهنورد در دماوند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۶۹۵۵

مفقود شدن یک زن کوهنورد در دماوند

گروه کوهنوردی متشکل از ۲ مرد و یک خانم در کوه‌های دماوند ناپدید شدند که گروه امداد و نجات کوهستان خبر از پیدا شدن دو کوهنورد مرد داد اما همچنان خانم کوه‌نورد مفقود است.

به گزارش ایسنا، سه شنبه هفته گذشته خبری مبنی بر سقوط کوهنودران در یخچال شمال شرقی کوه دماوند شنیده شد. این گروه کوهنوردی شامل ۳ نفر بود که یک خانم و دو آقا این گروه را تشکیل می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید مساعدی (مسئول کمیته جستجو و نجات فدراسیون کوه نوردی) در گفتگو با ایسنا، در باره ی وضعیت کوهنوردان گفت: از سه شنبه تا جمعه هفته گذشته سه سقوط در قله دماوند ثبت شد و متاسفانه سه نفر در کوه دماوند ناپدید شدند.

او افزود: از روز بعد از حادثه پیگیری های خود را انجام دادیم و گروه های امداد و نجات کوهنوردی را به مکان حادثه فرستادیم. در روز پنچشنبه با کمک بالگردهای هلال احمر به جستجوی افراد مفقود شده پرداختیم اما متاسفانه نتیجه ای نداشت. بعد از پیگیری ها و ارسال افراد جستجویاب توانستیم دو آقا را پیدا کنیم که بعد از آن مصدومان را به  بیمارستان میلاد انتقال دادیم و خوشبختانه حال عمومی آنها خوب است و فقط دچار چند شکستگی شدند.

مساعدی گفت: متاسفانه هنوز یک خانم پیدا نشده است و با جمع آوری اطلاعات متوجه شدیم که این خانم تجهیزات کافی ندارد و نگرانی ما از این بابت زیاد شده است. تیم های جستجویاب ۴ روز است که در منطقه فعالیت می کنند و کوه نوردان زیادی هم برای  کمک به ما برای جستجوی این خانم  آمده اند.

مسئول کمیته ی جتسجو و نجات فدارسیون کوه نوردی علت این حادثه را  انتخاب مسیر اشتباه و سُر بودن مسیر دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كوهنوردي مفقود شده حادثه کوه نوردی سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر

زمین لرزه‌‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه امروز سه‌شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، شهرستان دماوند در استان تهران را لرزاند. این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

عدم قطعيت مكاني: ۰.۸۷+/- كيلومتر در جهت شمالي - جنوبي
۱.۱۱+/-  كيلومتر  در جهت شرقي - غربي
منطقه: استان تهران
فاصله‌ها: 6 كيلومتري دماوند، تهران
14 كيلومتري رودهن، تهران
18 كيلومتري بومهن، تهران

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری
  • آخرین عکس از این روزهای رضا رویگری
  • پیدا شدن دختر مفقود شده در جنگل دشت‌شاد
  • نجات گردشگران مفقودی ارتفاعات نیشابور
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • دماوند لرزید
  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!