Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه خانواده ها باید اندیشه فرزندان را براساس تعهدهای دینی پرورش دهند، گفت: متاسفانه برخی خانواده ها به جای کمالات انسانی، آرمان‌های پست و آلوده دنیایی را پیش کودک مطرح می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (19 مرداد) در دیدار با «امیر حسام زارع» رتبه 10 کنکور آزمایشی تجربی اظهار کرد: خلقت انسان بگونه ایست که از جهت استعداد ظرفیت شناخت همه هستی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه علم در شریعت الهی به عنوان سر منزلی که انسان باید به آن برسد یک فریضه ی واجب است، گفت: آنچه مهم است شکوفا شدن استعدادهای نهفته انسان است و پیامبران هم به همین دلیل مبعوث شدند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اگر زمانی پیش بیاید که خود اشخاص از وقتی که می توانند تشخیص دهند با خانواده، جامعه، مربی و محیط هماهنگ شوند دیگر آن موقع یک نفر یا دو نفر نمونه نیستند بلکه تمام جامعه به عنوان نمونه انتخاب خواهند شد، افزود: کل علم تا ظهور حضرت مهدی (عج) عدد 2 نسبت به 27 خواهد بود اما علم در زمان بعد از ظهور به بالاترین حد پیشرفت می‌رسد و علوم تکمیل خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید شرایط رشد و پیشرفت فرزندانشان را فراهم کنند، ادامه داد: اکثریت اینکه نونهالان فدا می شوند بخاطر گرفتاری در دام خانواده‌های بی مسئولیت است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خانواده ها باید اندیشه فرزندان را براساس تعهدهای دینی پرورش دهند، عنوان کرد: متاسفانه برخی خانواده ها به جای کمالات انسانی، آرمان‌های پست و آلوده دنیایی را پیش کودک مطرح می کنند.

 

آیت الله عبادی با انتقاد از دانش های شیطانی که موجب ویرانی کشورها و جرم و جنایت می‌شود، افزود: باید همه بکوشند دانش الهی و تعهد دینی را در جامعه توسعه دهند و اگر جلوی تخریب ها گرفته شود پیشرفت ها در انقلاب اسلامی توسعه می یابد.   

                                                                                                                  

«محمد علی واقعی»، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی نگاه ویژه ای برای ورود دانش آموزان به عرصه کنکور و دانشگاه داشته ایم و برنامه ریزی تدوین کردیم که خوشبین هستیم در سنوات آتی نیز توفیقات خوبی داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره وعده رئیس جمهور آمریکا به همتایان اروپایی‌اش برای نابودی جمهوری اسلامی فرمودند: این حرف‌ها مرا یاد شعر عامیانه می‌اندازد که شتر در خواب بیند پنه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.

 

واقعی با اشاره به موفقیت های دانش آموزان این استان در عرصه های مختلف علمی، تاکید کرد: افتخار آفرینی دانش آموزان استان مرهون پشتكار و تلاش آنها است و نشان خواهند داد که خواب های وهم آلود دشمنان هرگز تعبیر نخواهد شد.

 

«امیر حسام زارع» رتبه 10 کنکور آزمایشی تجربی  نیز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با قدردانی از زحمات و حمایت‌های خانواده، مسئولان آموزش و پرورش و مدرسه سمپاد، اظهار کرد: اما اگر توفیق الهی نبود هیچ گونه از زحمات این عزیزان ثمره ای نداشت.

 

«علی زارع» پدر دانش آموز رتبه 10 کنکور سراسری نیز با بیان اینکه امیدوارم فرزندم از علم به نفع مردم کشور استفاده کند، افزود: با سلاح علم باید به جنگ دشمنان تا دندان مسلح نظام اسلامی برویم.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خبرنگار خطبه های نماز جمعه نماز جمعه کانون های مساجد مراسم گرامیداشت روز خبرنگار کانون های فرهنگی هنری مساجد تعهد دینی علوم تجربی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی علم و دانش الهی رتبه ۱۰ کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین شاکری روز شنبه در نشست خبری همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت رهبر انقلاب غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولین استانی برگزار شده است که حدود ۸۰ مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۱۴۶ مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

آقای شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و حجت الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت رهبری خواهند بود.

وی اضافه کرد: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی هم اظهار کرد: این کنگره از سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده ولی از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را به صورت جدی‌تری دنبال کرده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی این کنگره ترویج قرآن و آشناسازی جامعه است، مطرح کرد: نسل جوان با جنبه سیاسی رهبر آشنا است اما جنبه‌های قرآنی ناشناخته مانده است که این کنگره تلاش می‌کند این بعد را نیز روشن کند.

دبیر همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این همایش تحکیم نظام اسلامی است، عنوان کرد: این کنگره با بیش از ۱۴۷ مرکز همکار بزرگ‌ترین کنگره تاریخ ایران است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک ۱۸۰ نفر در ارزیایی شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین در طول این زمان ۷۲ کارگاه مقاله نویسی، ۱۸ کرسی علمی ترویجی و نقد، ۱۶ کمیته علمی از شخصیت‌های مختلف و … برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره یک روزه و تنها در یک شهر نیست، تصریح کرد: اجلاس‌های متعددی برای این کنگره در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری ۱۱۶ پیش نشست، ۶۵ کارگاه آموزشی و ۱۲ کرسی مرتبط با محورهای همایش یادکرد و گفت: ۱۳ جلد از مجموعه مقالات در اجلاس‌ها و نرم افزارهای هر اجلاس به صورت جداگانه منتشر می‌شود.

دبیر همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای اضافه کرد: پیش از برگزاری این کنگره حدود ۷۰ مقاله در ارتباط با اندیشه‌های قرآنی رهبر انقلاب وجود داشت که امروز این مقاله‌ها از مرز ۲۰۰ مقاله گذشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲