Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@09:26:38 GMT

برگزاری مسابقه «پای نجوای نیلوفران» در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۷۱۷۲

برگزاری مسابقه «پای نجوای نیلوفران» در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سیدغلامرضا امیری، رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان امروز،‌ 19 مردادماه در جمع خبرنگاران،‌ از برگزاری مرحله نخست مسابقه «پای نجوای نیلوفران» خبر داد و اظهار کرد: ستاد کنگره شهدای گیلان از همه علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه ایثار و شهادت دعوت می‌کند تا با ثبت و ضبط خاطرات والدین معظم شهدا به وسیله گوشی تلفن همراه در مسابقه «پای نجوای نیلوفران» شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری مسابقه مذکور را قرابت بیشتر آحاد مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان با خانواده‌های معظم شهدا برشمرد و تصریح کرد: ضمن اینکه تکریم و بازدید از خانواده‌های شهدا در این طرح تعریف شده است، آرشیو کاملی از خاطرات مادران شهدا به دست خواهد آمد که بسیار ارزشمند خواهد بود و مرجع خلق آثار هنری پس از این قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان با اشاره به اینکه مصاحبه‌ها باید به وسیله موبایل با فرمت اچ.دی و با کیفیت صدای مطلوب و کادر افقی تهیه شود، بیان کرد: زبان مصاحبه باید تا حد امکان فارسی و یا با گویش محلی باشد و سؤالات مصاحبه پیرامون تولد، زندگی، نحوه شهادت و توصیه خانواده‌های شهدا به مردم و مسئولان مطرح شود.

امیری حداکثر زمان ارسال آثار به مسابقه «پای نجوای نیلوفران» را 31 شهریورماه امسال دانست و گفت: بعد از بررسی آثار توسط هیئت داوران طی مراسمی با حضور فرماندهان و مسئولان استان به 10 اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن مسابقه ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: مستند سازی و تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام بوده و طی پیگیری‌ها با سازمان صدا و سیما، مساعدت در این امور در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبار خوبی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از اولویت‌های کاری ما در استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام و فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط با کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، قبل از برگزاری کنگره برای بازدید ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 748457

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا