Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» روز شنبه در نشستی خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، توفیق خدمت به مردم را افتخار بزرگی برای پلیس دانست و گفت: تلاش ما جلب رضایت حداکثری عموم شهروندان است.
وی با بیان اینکه امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب خدمت به مردم را افتخار می دانند، گفت: فرمایش های این ۲ بزرگوار برای همه ما فصل الخطاب است و باید به آن ها عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار جاویدان تصریح کرد: همه کارکنان پلیس به عنوان سربازان ولایت نهایت توان و تلاش خویش را به کار گرفته تا با عمل به منویات رهبری، جامعه ای امن را برای شهروندان ایجاد کنند.
کرمانشاه از امن ترین استان های کشور است
فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه امروز کرمانشاه یکی از امن ترین استان های کشور است، افزود: این امنیت جز با تلاش های شبانه روزی همکاران و مجاهدت های آنان حاصل نشده است.
وی با بیان اینکه رونق و توسعه اقتصادی با امنیت آفرینی اتفاق می افتد، گفت: برای تحقق این مهم پلیس نیازمند همکاری و مشارکت همه اقشار جامعه است.
سردار جاویدان با بیان اینکه امروز جرائم خشن در کرمانشاه به حداقل رسیده، گفت: این جرائم حداقلی نیز به سرعت کشف و با متخلفان و مجرمان برابر قانون برخورد شده است.
نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به ناجا
رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به مجموعه ناجا نیز اشاره کرد و گفت: معظم له از کارکنان پلیس به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد کرده اند، بنابراین تک تک ما در این مجموعه باید به ابعاد و مفهوم جمله رهبری توجه داشته و مجاهدانه برای حفظ انقلاب و آرامش مردم تلاش کنیم.
وی احساس آرامش در مردم را نکته ای بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: اگر این حس در میان شهروندان وجود نداشته باشد ممکن است آرامش روحی و روانی آن ها بهم بخورد.
سردار جاویدان همچنین از عموم شهروندان خواست تا با افزایش همکاری با پلیس در افزایش و ارتقاء امنیت اجتماعی بکوشند.
خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و ناجا هستند
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، آن ها را پل های ارتباطی میان مردم و مسئولان دانست و گفت: آن ها در مقاطع مختلف زمانی همواره همکاری خوبی با ناجا داشته اند.
وی تصریح کرد: خبرنگاران با امانت داری، آنچه که از مشکلات در جامعه وجود دارد را با قلمی شیوا بیان و برای رفع بسیاری از آن ها به مسئولان راهکار نیز ارائه می کنند.
سردار جاویدان افزود: پلیس آماده هرگونه همکاری با اصحاب رسانه و جامعه خبری استان است و از رهنمودهای آنان را نهایت استفاده را برای ارتقاء امنیت به کار می گیرند.
تقدیر از معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تقدیر از تلاش های همکارانش در معاونت اجتماعی و اداره اطلاع رسانی،گفت: رضایتمندی اصحاب رسانه از تعامل همکاران ما در این اداره و معاونت بیانگر این است که آن ها وظایف خود را درست انجام می دهند که جای قدردانی دارد.
وی تصریح کرد: مسئولان اطلاع رسانی معاونت اجتماعی انتظامی استان همواره تلاش می کنند تا خبرهای پلیسی را در سریعترین زمان ممکن و در عین حال با دقت و صحت کامل به اطلاع بقیه برسانند.
سردار جاویدان در پایان با اشاره به اهتمام ناجا برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ناجا، گفت: رفع دغدغه و گرفتاری های آنان باعث بهبود ارتقاء امنیت اجتماعی و ارائه خدمات بهتر به عموم شهروندان خواهد شد.
در پایان این نشست، با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان های کشور اصحاب رسانه انقلاب جامعه شبانه روزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان