Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: 70 پایگاه ثابت و سیار در روز عید قربان آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع بین نیازمندان است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، جاسم محمدی فارسانی از جهت‌دهی نذورات عید قربان به خانواده‌های بی‌بضاعت خبر داد و افزود: مراکز نیکوکاری، ادارات، و پایگاه‌های جمع‌آوری این نهاد در روز عید قربان آماده دریافت هدایای مردمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به نحوه مشارکت مردم در اهداء نذورات عید قربان اشاره کرد و افزود: مشارکت در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است و کمیته امداد آمادگی دریافت هزینه نقدی از طریق کد دستوری #1*8877*پویش قربانی را نیز دارد.

محمدی فارسانی با تأکید بر اینکه کمک‌های مردمی و نذورات در روز عید قربان بر اساس شناسایی قبلی بین نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد میزان کمک‌های مردمی عید قربان سال97 را بالغ‌بر دو میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خانواده کمک های مردمی کمیته امداد عید قربان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت