Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، روابط‌عمومی اتاق بازرگانی ارومیه اعلام کرد:

بر اساس نتایج حاصل از پایش ملی محیط کسب‌وکار ایران در بهار ۹۸، رقم شاخص ملی، ۶.۱۷ (نمره بدترین ارزیابی ۱۰ است) محاسبه شده که بهتر از وضعیت این شاخص نسبت به ارزیابی فصل گذشته (زمستان۱۳۹۷ با میانگین ۶.۲۷) است. همچنین این ارزیابی بیانگر آن است که از دید فعالان اقتصادی مشارکت‌کننده در این پایش، در اکثر استان ها، وضعیت بیشتر مؤلفه‌های مؤثر بر محیط کسب وکار ایران در بهار ۱۳۹۸، تا حدودی مساعدتر شده است و استان آذربایجان غربی با کسب شاخص ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۰ رتبه نخست در این پایش را کسب نموده است.
بر اساس یافته‌ های این طرح در بهار۱۳۹۸، استان‌ های آذربایجان غربی، مازندران و گیلان دارای بهترین و استان ‌های کردستان، چهارمحال و بختیاری و سیستان و بلوچستان،  دارای بدترین وضعیت محیط کسب‏ و کارنسبت به سایر استان ‌ها ارزیابی شده ‌اند.
بر اساس نتایج این پایش در بهار ۱۳۹۸، وضعیت محیط کسب‏ وکار در بخش کشاورزی  (۶.۰۵) و بخش صنعت (۶.۱۴)  را به ترتیب ، مساعدترین و نامساعدترین محیط کسب و کار ارزیابی نموده اند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان های آذربایجان غربی بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری صنعت کسب و کار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان پلدشت در جلسه ستاد خانواده و جمعیت این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت : شهرستان پلدشت از لحاظ جمعیت با نرخ رشد جمعیت  89/2 درصدی رتبه نخست استان را در اختیار دارد.

اکبرزاده خاطر نشان کرد: با توجه به نرخ رشد جمعیت در این شهرستان  ما از مسئولین ذی ربط پیگیر تحقق امتیازات برای خانواده های دو قلو و سه قلو و بیشتر به این شهرستان هستیم .

فرماندار شهرستان پلدشت گفت:  در سال گذشته  به میزان ۱۱۵۸ نفر ولادت  در این شهرستان اتفاق افتاده که نسبت به سال ماقبل آن ۳۰ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد