Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان در رده جوانان به میزبانی سد شیرین دره شهرستان بجنورد برگزار می‌شود. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، تست انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان در رده جوانان 28 مرداد به میزبانی شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تست برای آغاز اردوهای تیم ملی روئینگ بانوان در رده سنی جوانان برگزار می‌شود و استان‌هایی که تمایل دارند ورزشکاران خود در این تست حضور داشته باشند تا 24 مرداد فرصت دارند تا به طور رسمی از طریق فدراسیون برای حضور در آن اعلام آمادگی کنند.

تست انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان در رده جوانان طبق قوانین فدراسیون جهانی و فدراسیون قایقرانی برگزار می شود و ورزشکاران در مسافت 2 کیلومتر پاروکشی خواهند داشت.

ورزشکارانی می توانند در این تست شرکت کنند که متولد 12/10/79 به بعد باشند و سابقه فعالیت در رشته روئینگ را نیز داشته باشند.

قایقرانی آب‌های آرام زیر 23 سال و جوانان جهان|شریفی از رسیدن به فینال بازماند

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی

با حکم عباس اورسجی، صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کبدی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با حکم عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت 3 ماه سرپرست نایب رئیسی کبدی بانوان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین